Gjest nijni Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Snakka m. foreninga i dag. De har ikke hørt noe ang. hvor de norske papirene befinner seg for tiden. Men de venter i spenning de også for at det snart må skje noe. Det er vel ikke sikkert at USA må få alle sine tildelinger, før vi kan begynne å få våre, sånn forstod ihvertafall ikke jeg det. Men nå må de være like rundt hjørnet. Har du snakket noe med AF. Syns det er rart at ikke foreningene kan få et visst innblikk i hvor søknadspapirene befinner seg................. Nei nå må vi bare stå på og håpe at det skjer noe i løpet av de nærmeste dagene.... KLEM 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77082-hei-lilja/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilja Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Snakka med AF i går, i forbindelse med noe annet, og da spurte jeg (selvsagt!) etter om de visste noe. De hadde ingen peiling, noe som i og for seg ikke var noen overraskelse. De ringer jo så snart de får vite noe, så å ringe for å spørre, er vel egentlig en avansert form for selvplaging ;-) Det er så DEILIG når klokka blir fire om dagene, for da får jeg endelig et tilnærmet normalt forhold til telefonen igjen! Håper inderlig at det er pappaen som får gladnyheten denne gangen også, han er litt mer tilbakeholden enn meg når det gjelder utagerende gråting på telefon... )))) Gi oss tid fram til neste helg max, da tenker jeg vi har annet å gjøre enn å trøste hverandre på DOL! ;-) klæm ifra ho 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77082-hei-lilja/#findComment-393859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg tillater meg å blande meg inn litt her, jeg. Da vi i aprilgruppen ventet tildeling, var det også flere ferier/helligdager i forkant. I tillegg var halve CCAA på tur i Skandinavia rundt 17. mai. Så det gikk lang tid mellom forrige gruppe som fikk tildeling, og våre. Forskjellen var at ikke tildelingsrunden ble oppdelt av en ferie, men det skjedde etter ferien. Såvidt jeg husker, hadde tildelingene begynt å komme i USA uken før vi fikk telefonen. Jeg ble litt mindre aktiv på de amerikanske sidene etter det, men jeg var litt avhengig så jeg fulgte med litt. I alle fall kom det mange tildelinger i USA etter at AFs tildelinger hadde kommet. Så det er sikkert riktig som du sier, at ikke alle tildelingene trenger å komme til USA før Norges tildelinger kommer. Jeg føler med dere i ventetiden nå. Det var helt grusomt og desidert det verste i hele prosessen. Jeg var ikke meg selv i det hele tatt og det var like før jeg gikk fullstendig i frø. Men jammen ble alt rosenrødt og fint den dagen telefonen kom! Forøvrig på en onsdag.... Så hold ut, dere som venter. Det kan umulig være lenge igjen! Jeg gleder meg til neste bølge med gladmeldinger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77082-hei-lilja/#findComment-393866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilja Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg tillater meg å blande meg inn litt her, jeg. Da vi i aprilgruppen ventet tildeling, var det også flere ferier/helligdager i forkant. I tillegg var halve CCAA på tur i Skandinavia rundt 17. mai. Så det gikk lang tid mellom forrige gruppe som fikk tildeling, og våre. Forskjellen var at ikke tildelingsrunden ble oppdelt av en ferie, men det skjedde etter ferien. Såvidt jeg husker, hadde tildelingene begynt å komme i USA uken før vi fikk telefonen. Jeg ble litt mindre aktiv på de amerikanske sidene etter det, men jeg var litt avhengig så jeg fulgte med litt. I alle fall kom det mange tildelinger i USA etter at AFs tildelinger hadde kommet. Så det er sikkert riktig som du sier, at ikke alle tildelingene trenger å komme til USA før Norges tildelinger kommer. Jeg føler med dere i ventetiden nå. Det var helt grusomt og desidert det verste i hele prosessen. Jeg var ikke meg selv i det hele tatt og det var like før jeg gikk fullstendig i frø. Men jammen ble alt rosenrødt og fint den dagen telefonen kom! Forøvrig på en onsdag.... Så hold ut, dere som venter. Det kan umulig være lenge igjen! Jeg gleder meg til neste bølge med gladmeldinger. Det var AKKURAT det jeg trengte å høre!! Så kan vi da i det minste ha et lite håp i mente..! USA har jo allerede fått ett og et halvt tusen unger, da kan de vel være litt rause å slippe ned en håndfull her også nå?? ))))))) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77082-hei-lilja/#findComment-393873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.