Gå til innhold

14 mnd.....

Anbefalte innlegg

Nå har jeg også begynt "å gå opp i liminga"...

Vi passerte 14 mnd. siden søknaden ble sendt til Kina i dag, og i min optimisme har jeg vel trodd at vi skulle få tildeling før det.

Nei,- nå er humøret på bånn og lunta er like kort som da jeg fikk hormonbehandling under IVF-perioden!!!

I går så ting mye lysere ut, men siden alt virker dødt på tildelingsfronten i USA, så har tungsinnet kommet sigende på...

I tillegg får jo VB uten unntak sine tildelinger etter AF og Inor, så derfor har jeg nå avskrevet denne uka for vårt vedkommende.

Jeg mobiliserte riktignok de siste bitene av optimisme da jeg la champagneflaska (som ble kjøpt inn for leeeenge siden) i kjøleskapet tidligere i kveld.

Kjære VB,- vær så snill å ring i morgen!!!

Champagnen trenger ikke bli kald engang...

Søvnløs hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77146-14-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fei1365380229

Håper virkelig dere hører noe snart alle dere som venter på Kina nå. Jeg tror dette må være den tregeste tildelingsrunden til nå - det skjer jo ingenting (omtrent) i USA heller.

Vi har 1 års jubileum siden vi sendte papirene til Kina om to dager - og!!!! Vi vil ikke vente i 2 mnd til.

Tildelingene er nok like om hjørnet, kanskje best å belage seg på neste uke. Men selvfølgelig blir ingen sure om det skulle skje før.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77146-14-mnd/#findComment-394661
Del på andre sider

Håper virkelig dere hører noe snart alle dere som venter på Kina nå. Jeg tror dette må være den tregeste tildelingsrunden til nå - det skjer jo ingenting (omtrent) i USA heller.

Vi har 1 års jubileum siden vi sendte papirene til Kina om to dager - og!!!! Vi vil ikke vente i 2 mnd til.

Tildelingene er nok like om hjørnet, kanskje best å belage seg på neste uke. Men selvfølgelig blir ingen sure om det skulle skje før.....

Og vi vil jaffall ikke vente 3 måneder til nei...

Jeg har nå fremdeles et håp om tildeling før jul. De har jo slått sammen september og oktober, så så sant de ikke bruker dobbelt så lang tid som vanlig i matching-room så har vi fredeles sjanse om tildeling før jul. For tenk!

Og vi har for alvor begynt forberedelsene også! Ikke engang loverboy syns det er for tidlig nå! :-) Var på Obs på lørdag, der hadde de salg... Så den som kom ut med fine røde og blå støvler størrelse 22 det var oss... :-) De er så fine atte! Så nå svinser jeg inn og ut på barnerommet og hilser på støvlene hele kveldene... Hehe...

Jada, det begynner å bli på tide å sende mannen med den lange hvite frakken for å hente meg... Hvordan skal det gå når det *virkelig* begynner å nærme seg?!

Ventehilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77146-14-mnd/#findComment-394680
Del på andre sider

Gjest blomstring

Vil bare ønske lykke til med ventetida...Og sov da nå mens du kan! Kom selv hjem for ca. ni mnd. siden, og det er nesten med misunnelse (vel å merke en positiv!) jeg tenker på det fine dere har foran dere, - jeg tenker på turen til Kina og opplevelsene dere har i vente. Ubeskrivelig sterkt og flott. Så den som venter lenge venter ikke forgjeves, den champagnen kommer til å bli den beste du har drukket!!

Oppmuntringshilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77146-14-mnd/#findComment-394804
Del på andre sider

tålmodig sjel

Jeg har nå fremdeles et håp om tildeling før jul. De har jo slått sammen september og oktober, så så sant de ikke bruker dobbelt så lang tid som vanlig i matching-room så har vi fredeles sjanse om tildeling før jul. For tenk!

Og vi har for alvor begynt forberedelsene også! Ikke engang loverboy syns det er for tidlig nå! :-) Var på Obs på lørdag, der hadde de salg... Så den som kom ut med fine røde og blå støvler størrelse 22 det var oss... :-) De er så fine atte! Så nå svinser jeg inn og ut på barnerommet og hilser på støvlene hele kveldene... Hehe...

Jada, det begynner å bli på tide å sende mannen med den lange hvite frakken for å hente meg... Hvordan skal det gå når det *virkelig* begynner å nærme seg?!

Ventehilsen fra

Hei!

Ja, vi ligger også på 11 mnd. nå.

Egentlig hadde jeg innstilt meg på tildeling i februar, men jeg må innrømme at etter at jeg begynte å lese på DOL har jeg fått en annen innstilling!

Spenningen stiger!

Jeg føler VELDIG med dere i augustgruppa nå, dette er seigpining, tenker på dere HVER DAG og gleder meg til å gratulere dere!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77146-14-mnd/#findComment-394839
Del på andre sider

Det var akkurat 14 mnd. for oss på mandag den 14. Så nå er jeg så utålmodig at ingen "støv" vil kunne virke.

Shampisen har vi for lengst lagt på kjøla, i håp om at det hadde skjedd noe for flere uker siden. Den er i allefall blitt ordentilig kald til feiringa........når den engang kommer.

Det må jo bare skje noe i dag... Skal på bytur i morra, og hadde jaggu meg tenkt å handle til lillenusket........Handle har jeg bestemt meg for å gjøre uansett.....Kanskje vi får tildeling, på mobilen, innimellom kleshyllene på H&M.

Skulle bare så gjerne visst barnets alder........men jeg får ta i litt slik at det jeg shopper engang i fremtiden blir å passe..........Slik jeg har shoppet nå i flere år.........

NEI NÅ MÅ TELEFONEN RINGE, ellers drar jeg ned å tar en prat med de folka der nede...........Blir dere med?

Kjempeventeklem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77146-14-mnd/#findComment-394948
Del på andre sider

Annonse

Ventehilsen fra

Jeg føler med alle dere i augustgruppa som det trekker ut for. Trøsteklem kommer herved fra meg! :-)

Og så håper jeg på tildeling for flest mulig før jul! Tenk hvilken julegave....

Det er lov til å drømme.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77146-14-mnd/#findComment-395262
Del på andre sider

Hei!

Ja, vi ligger også på 11 mnd. nå.

Egentlig hadde jeg innstilt meg på tildeling i februar, men jeg må innrømme at etter at jeg begynte å lese på DOL har jeg fått en annen innstilling!

Spenningen stiger!

Jeg føler VELDIG med dere i augustgruppa nå, dette er seigpining, tenker på dere HVER DAG og gleder meg til å gratulere dere!!

...i natt var jeg virkelig langt nede.

Gleder meg til "å bli meg selv igjen" etter tildeling.

(Hvis vi får da...for jeg har jo selvfølgelig begynt å tenke på det også...)

Jeg unner ikke engang min verste fiende å bo i hus med meg om dagen...

Kombinasjonen PMS og venting på DEN telefonen er ingen vinner!!!

Utrolig godt å ha dere nett-venner der ute...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77146-14-mnd/#findComment-395353
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...