Gå til innhold

Jeg er så syyyyyyyyyyyk!!!

Anbefalte innlegg

polly1365380357

Du skal for det første IKKE ta solhatt. Effekten er aldri bokumentert - men det er dokumentert adskillige negative forhold rundt denne planten. Det som derimot er dokumentert medisinsk er at "naturmiddelet" Sambucol virker mot virus. Det er foreløpig det eneste denne typen naturmedisin som har påviselig effekt mot virus. Sambucol er laget av svarthyllekstrakt.

Du skal ta en stor spiseskje minst 4-5 ganger pr. døgn med det samme du kjenner at det "kribler" i halsen eller at forkjølelsen kommer.

I ditt tilfelle nå, ville jeg brukt en flaske Sambucol for å se om ikke dette tar knekken på problemet. Du får Sambucol både i helsekost og på apotek. Koster ca kr 130 for en flaske.

Forøvrig: Hold deg varm, unn deg en god, stor og glodvarm toddy i kveld og krabb under dyna for å svette!

God bedring

Fortsetter under...

"Hvilke tips har DOLerne til pleie og velvære i en slik situasjon? Hva gjør dere når dere ligger rett ut og føler at dere har det fælt?"

Nei, gi deg da!

Positiv innstilling, vitaminer, mineraler. For all del; ikke syt. Det er jo harmløst og går over -ikke noe å mase med. Tenk på det som verre er. Forkjølelse er normalt tross alt.

"Hvilke tips har DOLerne til pleie og velvære i en slik situasjon? Hva gjør dere når dere ligger rett ut og føler at dere har det fælt?"

Nei, gi deg da!

Positiv innstilling, vitaminer, mineraler. For all del; ikke syt. Det er jo harmløst og går over -ikke noe å mase med. Tenk på det som verre er. Forkjølelse er normalt tross alt.

Fytti, du er nådeløs!!!!!*snufs* Alt jeg ville ha var en liten Tigerklem.....................

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...