Gå til innhold

Jeg har mista kontroll over min kapable snabel:-(

Anbefalte innlegg

Det kom en fullstendig ufrivillig og uforutsigbar skvett akkurat idet jeg reiste meg fra ramma. Enkelte klesplagg blei dessuten tilskvettet:-/

Åsså i så ung alder:-( Kva skal eg gjera? Avliving? Kastrering? Sendes til Svalbard?

Voksen mann, skvetter det han kan... :-(

Fortsetter under...

Jeg har også opplevd det, og fant det veldig irriterende... Helt til jeg fant ut årsaken og dermed hvor lett det er å gjøre noe med det.

Du får se om det samme gjelder deg, men for min del viste seg å være at junior hang ned i vannet i toalettskålen, og når jeg da reiste meg, så dryppet dette vannet av og jeg trodde at jeg hadde et lite uhell... Når jeg skjønte sammenhengen, kappet jeg bare til en 2"*4" planke som jeg legger på tvers over lårene, legger junior over denne før jeg fører den ned i potten, og da slipper jeg akkurat det problemet med at den kommer ned i vannet.

Mye trivligere og mye mer hygienisk!

Jeg har også opplevd det, og fant det veldig irriterende... Helt til jeg fant ut årsaken og dermed hvor lett det er å gjøre noe med det.

Du får se om det samme gjelder deg, men for min del viste seg å være at junior hang ned i vannet i toalettskålen, og når jeg da reiste meg, så dryppet dette vannet av og jeg trodde at jeg hadde et lite uhell... Når jeg skjønte sammenhengen, kappet jeg bare til en 2"*4" planke som jeg legger på tvers over lårene, legger junior over denne før jeg fører den ned i potten, og da slipper jeg akkurat det problemet med at den kommer ned i vannet.

Selvfølgelig!

Takker:-)

Ulv I Faarikaal

Er du sånn blanding med hest underkropp og menneske overkropp ? Hva heter det igjen ?

Hester kan stille med sånne dimensjoner, de har bruk for det, men ikke vi mennesker. Eller kan det være bløff ? *mistenksom*

Annonse

Er du sånn blanding med hest underkropp og menneske overkropp ? Hva heter det igjen ?

Hester kan stille med sånne dimensjoner, de har bruk for det, men ikke vi mennesker. Eller kan det være bløff ? *mistenksom*

Siden det ikke er en bløff, er det nok dette hesteforklaringen som er riktig. :-)

Hestemenneske heter det der.

Jeg har en kompis som er sånn.

Gjest Kritkeren

Hei

Kanskje han kjører penisforlenger?

hyyl, vræl HA HA HØ HØ HÅ Hå

Hilsen

Annonse

Gjest Kritkeren

Ække det sånne 5 kg lodd man skal gå med i 6 mnd ?

Hei

kan det vere det også, det høres utrolig vondt ut, tror du skal vere veldig desperat vis du skulle prøve noe sånt, og hvordan skjule det. kan ikke ver lurt heller. Har ikke hørt om det heller men det kunne vere interesant og høre om det, jeg siktet nok til bilen det var en vits jeg prøver og vere morsom det er hyggelig at noen ser det.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...