Gå til innhold

Hva brenner du for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna mine. Familien min generelt. Og ellers andre ve og vel.

Skrevet

Å befri verden fra sosialistisk diktatur og demme opp for den islamittiske fremmarsjen i vestlige demokratier. Individuell frihet for folk flest i et levende demokrati. Likeverd og likestilling, der likeverdet kommer i første rekke.

Mvh

Skrevet

Biler, dama mi, lakrisbåter, aksjefond, golf, fotball, urettferdighet, gatebarn, reiser, båt og dyr.

Skrevet

Motorsykkel og de adrenalinopplevelsene som det kan gi deg.

Ut over det - en hel masse. Men hva det er skifter med årene. Kun MC interessen kom for å bli - for ca 20 år siden, og det blir bare mer og mer morsomt.

Mvh

Gjest Kritkeren
Skrevet

Hei

Omtrent det samme som zim og at barn skl vokse opp i en trygg verden og ha en trygg verden og gå ut i når de blir store og at også skal få respekt og forståelse fra voksen og egne foreldre.

Hilsen

Skrevet

akkurat nå brenner jeg et lys for min avdøde tante som begraves idag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...