Gå til innhold

Er du utro på nåværende tidspunkt?

Anbefalte innlegg

Meg1365380063

Hei

Jeg skjønner at det ikke er helt uvanskelig men det viktigste er at dere er glad i hverandre og tar vare på verandre, det er slik at noen mener at etter to år skal det enten bli slutt eller ende med forlovelse, men man må leve sitt eget liv og ikke tenke på slikt.

hilsen

Jævvla giftepress...

Godt at noen forstår!

Fortsetter under...

Er ikke utro med min nåværende kjærest, fordi jeg ikke trenger det. Har vært utro før. Men det varte selvfølgelig ikke lenge (så rart, hehe). Sålenge jeg er glad i gutten og han i meg (og at han klarer å uttrykke det!) + at han tilfredsstiller meg seksuelt så er det ingen grunn til å være utro heller. Men er det ikke slik, så kan man like godt bryte forholdet....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...