Gå til innhold

Heia Brann ! ! ! !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jau right,skal vel kanskje ikke mere til enn pupper for bergenserne???

*Jezzus*

Gjest mislykket
Skrevet

Jau right,skal vel kanskje ikke mere til enn pupper for bergenserne???

*Jezzus*

...sikkert noe som bare gjelder bergensere. Skjønt, det er vel ikke bare bergensere som holder med Brann?

Hmmm logikk?

Gjest Kritkeren
Skrevet

...sikkert noe som bare gjelder bergensere. Skjønt, det er vel ikke bare bergensere som holder med Brann?

Hmmm logikk?

Hei

Jeg tror det bare er bergensere som greier og holde med et slikt lag.

Hilsen

Skrevet

Så det er dette som kan for at det kommer folk på kampene til Brann...

Nei takke meg heller til mannerompene som er på banen når RBK spiller..

;-)

Skrevet

Tåpelig! Heldigvis har Brann flere kvinnelige supportere, både friske, unge jenter og "gamle kjerringer".

Skrevet

Hmmm logikk?

Jo det kan ikke være andre enn bergensere.....;)

=o)

Skrevet

Herregud, det var jo bare en jentunge det der!! Mamma`n Og Pappa`n hennes er sikkert kjempestolte.

Skrevet

Herregud, det var jo bare en jentunge det der!! Mamma`n Og Pappa`n hennes er sikkert kjempestolte.

Hadde det vært dattera mi hadde nakenbildene vært OK, men jeg hadde skjemtes over at hun var Brann-supporter.

Gjest mislykket
Skrevet

Hei

Jeg tror det bare er bergensere som greier og holde med et slikt lag.

Hilsen

Ja, det er jo mulig. Ikke vet jeg. Lurer på om bare folk fra Oslo klarer å holde med Vålerenga. Skjønt, i "Tigerstaden" er man jo delt i det synet. Noen holder jo med Lyn. Og sist jeg så indikerer tabellen at Lyn er et betraktelig bedre lag enn Vålerenga.

Gjest mislykket
Skrevet

Jo det kan ikke være andre enn bergensere.....;)

=o)

Trist... mht. at det er så få bergensere som spiller på laget. Ja, ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...