Mr. Mistoffelees Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.asp?KatID=2&ArtID=459 ) 0 Siter
Carlina Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Jau right,skal vel kanskje ikke mere til enn pupper for bergenserne??? *Jezzus* 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Jau right,skal vel kanskje ikke mere til enn pupper for bergenserne??? *Jezzus* ...sikkert noe som bare gjelder bergensere. Skjønt, det er vel ikke bare bergensere som holder med Brann? Hmmm logikk? 0 Siter
Gjest Kritkeren Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 ...sikkert noe som bare gjelder bergensere. Skjønt, det er vel ikke bare bergensere som holder med Brann? Hmmm logikk? Hei Jeg tror det bare er bergensere som greier og holde med et slikt lag. Hilsen 0 Siter
Gjest saara Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Så det er dette som kan for at det kommer folk på kampene til Brann... Nei takke meg heller til mannerompene som er på banen når RBK spiller.. ;-) 0 Siter
fresja Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Tåpelig! Heldigvis har Brann flere kvinnelige supportere, både friske, unge jenter og "gamle kjerringer". 0 Siter
Carlina Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 ...sikkert noe som bare gjelder bergensere. Skjønt, det er vel ikke bare bergensere som holder med Brann? Hmmm logikk? Jo det kan ikke være andre enn bergensere..... =o) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Herregud, det var jo bare en jentunge det der!! Mamma`n Og Pappa`n hennes er sikkert kjempestolte. 0 Siter
petter smart Skrevet 17. oktober 2002 Skrevet 17. oktober 2002 Herregud, det var jo bare en jentunge det der!! Mamma`n Og Pappa`n hennes er sikkert kjempestolte. Hadde det vært dattera mi hadde nakenbildene vært OK, men jeg hadde skjemtes over at hun var Brann-supporter. 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 17. oktober 2002 Skrevet 17. oktober 2002 Hei Jeg tror det bare er bergensere som greier og holde med et slikt lag. Hilsen Ja, det er jo mulig. Ikke vet jeg. Lurer på om bare folk fra Oslo klarer å holde med Vålerenga. Skjønt, i "Tigerstaden" er man jo delt i det synet. Noen holder jo med Lyn. Og sist jeg så indikerer tabellen at Lyn er et betraktelig bedre lag enn Vålerenga. 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 17. oktober 2002 Skrevet 17. oktober 2002 Jo det kan ikke være andre enn bergensere..... =o) Trist... mht. at det er så få bergensere som spiller på laget. Ja, ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.