Gå til innhold

En ting jeg lurer på...

Anbefalte innlegg

Hvorfor har ikke adopsjonsforeningene mulighet til å sjekke ståa hos CCAA??

Det måtte da vel være mulig å finne ut hvor søknadene befinner seg, om de fremdeles ligger i CCAA eller er sendt, eventuelt når.

Vi er tross alt i gang med DEN SJUENDE UKA etter forrige runde. :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77260-en-ting-jeg-lurer-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lilja.

Jeg synes også det er betenkelig at det ikke går ann å opparbeide en avtale om litt tettere sammarbeid i papirmøllas gange.

Det skulle vel ha gått ann at foreningene fikk vite litt om hvor papirene befinner seg under veis........

Det hadde ihvertfall hvert greit for oss i august-gruppa og hvist hvor i verden vi befinner oss henn...

Nå må papirene dumpe i postkassen snart. Elles blir vi smårar noen og enhver av oss.

Kanskje CCAA har tatt en gedigen juleferie, fra nå av....hvem vet........Håper ikke det.

Venteklem fra ei frustrert og fryktelig desperat

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...