Gå til innhold

Merkelig stille fra alle kommunister..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• Taj Mahal

5

• Singularity

4

• MsSophie

3

Mest aktive i denne tråden

Hei Taj Mahal,

Det har veldig mye med religion å gjøre. Om de tolker sine respektive religioner på "riktig måte" er et helt annet spørsmål.

Med vennlig hilsen

Hei Sør,

Uansett hva du sier og uansett hvordan du formulerer det, kan du desverre ikke påstå at slik politikk har noen som helst rot i religion og gjøre.

Slik som det var her før i tiden med at omtrent alle sa de var kristene..er det i mange land....de vokser opp og hører at de er muslimer, kristene, hinduer osv. Hvor mye de vet om religionen sin og hvor mye de tror på det samsvarer ikke med det at de kaller seg det. Heller ikke at de følger det. Dermed er det på ingen måte religion.

Det er heller ingen ting jeg konkluderer med at andre ikke tror rett... alle som har kunnskaper om Islam vet at det strider sterkt i mot Islam og ikke utføres av muslimer som faktisk tror.

Om jeg kaller meg muslim, spiller ingen rolle hvis jeg ikke er akuratt det. Du vet helt sikkert hva ordet muslim betyr. På samme måte som du ikke kan kalle deg for en Frper otrent. Om du hadde kaldt deg det, så ville de fleste skjønne rimelig fort at du ville sværte Frp og at du slettes ikke var det.

Men skjønner jo deg som er ateist som vil prøve og sværte religioner på den måten :-þ

Ja, det må du gjerne tro.

Du har ikke vurdert å gå over til å være en litt mer "åpen" debattant her, da ?

De fleste av de mest profilerte nickene her har oppgitt kjønn, ca. alder og ca. hvor i landet de befinner seg - inneimellom med litt supplerende opplysninger om bakgrunn. Det gir litt bedre grunnlag for å vurdere de og innleggene deres.

De fleste av de mest profilerte nickene her har oppgitt kjønn, ca. alder og ca. hvor i landet de befinner seg - inneimellom med litt supplerende opplysninger om bakgrunn. Det gir litt bedre grunnlag for å vurdere de og innleggene deres.

Han har bare ikke forstått at både du og jeg, og helt sikkert mange flere, har skjønt at han er tidligere Mann32.

Elementer matematikk vil da tilsi at mannen i dag er 33.

På den andre siden, så kunne det være slik at 32 faktisk_ikke_sto for alder, men rett og slett målet på vitale organer.

Og da forstår hvertfall jeg hvorfor han alltid er så sur og grinete;-)

Han har bare ikke forstått at både du og jeg, og helt sikkert mange flere, har skjønt at han er tidligere Mann32.

Elementer matematikk vil da tilsi at mannen i dag er 33.

På den andre siden, så kunne det være slik at 32 faktisk_ikke_sto for alder, men rett og slett målet på vitale organer.

Og da forstår hvertfall jeg hvorfor han alltid er så sur og grinete;-)

*32 faktisk_ikke_sto for alder, men rett og slett målet på vitale organer*

For diskusjon om pikk henvises du herved til forum for seksualitet.

Ingen big-deal å skrive det du etterlyser. Jeg mener dog at alle slike opplysninegr er off-topic og bidrar snarere til bås-setting og forpurring av debatt enn fremming av den.

Annonse

*32 faktisk_ikke_sto for alder, men rett og slett målet på vitale organer*

For diskusjon om pikk henvises du herved til forum for seksualitet.

Sorry....det er torsdag, jeg er trøtt og sulten, og da er det dessverre ikke rom for verken saklighet eller det å poste innlegg på riktig fora....

Ingen big-deal å skrive det du etterlyser. Jeg mener dog at alle slike opplysninegr er off-topic og bidrar snarere til bås-setting og forpurring av debatt enn fremming av den.

Det vil vel være litt off-topic i den grad det tas opp som tema i enhver liten tråd om et evne. Ikke om det nevnes en sjelden gang.

Når det gjelder bås-setting, så klarer de som driver med den slags utmerket godt å gjøre det på tynnere grunnlag enn som så.

Det vil vel være litt off-topic i den grad det tas opp som tema i enhver liten tråd om et evne. Ikke om det nevnes en sjelden gang.

Når det gjelder bås-setting, så klarer de som driver med den slags utmerket godt å gjøre det på tynnere grunnlag enn som så.

Emne, singu... emne!

Emne, singu... emne!

Off topic.

Utenfor emne.

Hmm... De var det faktisk litt vrient å si hvilken som lød best av. Off topic er veldig innarbeidet, men utenfor emne er kanskje et såpass dekkende uttrykk at man heller burde bruke det.

Off topic.

Utenfor emne.

Hmm... De var det faktisk litt vrient å si hvilken som lød best av. Off topic er veldig innarbeidet, men utenfor emne er kanskje et såpass dekkende uttrykk at man heller burde bruke det.

Mente "emne" i stedet for "evne"...

"...enhver liten tråd om et evne" -sitat slutt.

Rett skal være rett.

Annonse

Gjest nordboer

...eh....

Jeg har nå aldri sett noen kommunister på DOL... Dine synspunkter er vel de som har kommet nærmest...

Jeg har heller aldri sett noen forfekte det du påstår på DOL.

Dog ville det du skriver vært underholdene, hvis situasjonen ikke hadde vært så alvorlig.

Med vennlig hilsen

"Jeg har nå aldri sett noen kommunister på DOL... Dine synspunkter er vel de som har kommet nærmest..."

Hei. Sør er nok den som kommer nærmest kommunisme her siden han har skrevet han har sympatier for anarkisme.

"Jeg har nå aldri sett noen kommunister på DOL... Dine synspunkter er vel de som har kommet nærmest..."

Hei. Sør er nok den som kommer nærmest kommunisme her siden han har skrevet han har sympatier for anarkisme.

*ler*

Det du skriver viser vel at du ikke kan ha forstått hva verken "kommunisme" eller "anarkisme" betyr!

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...