Gå til innhold

Nestor!

Anbefalte innlegg

Gjest tankefull

Idag er det 9 mndr siden jeg fødte min døde,lille gutt....Han kom i 22.uke,DET var alldeles grusomt,ubeskrivelig vondt!

Men,livet går videre:det ER lettere å leve nå enn det var da...Jeg savner ham hver dag,alltid er Nestor i mine tanker:han blir aldri glemt!!

Nå skal Nestor og storebrødrene hans få en lillesøster el.lillebror i mars:det skal bli vårt 4.barn....

Livet fortsetter;men savnet er der!!

Kjære,kjære gutten min:jeg er forferdelig glad i deg og en dag møtes vi igjen!Da håper jeg du kjenner igjen mamma`n din!?!

Verdens største og beste klem til deg,Nestor,fra mamma!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77441-nestor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære tankefull!

Det er en god stund siden jeg har skrevet noe på disse sidene nå.. Men nå ville jeg bare gi deg en klem. :)

Du bærer jo på et nytt liv i magen nå, og jeg håper at du i mars blir mamma til en perfekt liten gutt eller jente, som får et langt og lykkelig liv, slik det _skal_ være..

Nå er det 7 måneder siden Tor Erling døde fra meg da jeg var 21 uker på vei. Som du sier, levet fortsetter, men savnet etter våre engler vil aldri forsvinne.

Vi vil for alltid bære med oss våre sønner som dyrebare skatter i våre hjerter!

Ønsker deg gode dager, tankefull!

-Hanah

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77441-nestor/#findComment-397439
Del på andre sider

Kjære tankefull!

Det er en god stund siden jeg har skrevet noe på disse sidene nå.. Men nå ville jeg bare gi deg en klem. :)

Du bærer jo på et nytt liv i magen nå, og jeg håper at du i mars blir mamma til en perfekt liten gutt eller jente, som får et langt og lykkelig liv, slik det _skal_ være..

Nå er det 7 måneder siden Tor Erling døde fra meg da jeg var 21 uker på vei. Som du sier, levet fortsetter, men savnet etter våre engler vil aldri forsvinne.

Vi vil for alltid bære med oss våre sønner som dyrebare skatter i våre hjerter!

Ønsker deg gode dager, tankefull!

-Hanah

Hei tankefull

Ja, tiden er til hjelp - heldigvis. Godt å høre at du har det litt bedre. Den nye babyen i magen har nok noe med det å gjøre, slik har det iallefall vært for meg. Jeg mistet min Christoffer ved fullgått 30.svangerskapsuker. Jeg er nå i uke 29 i nytt svangerskap og merker at tankene går oftere tilbake til den dagen Christoffer ble født og døde.

Vi vil aldri glemme våre små engler. Jeg tror de små finner hverandre i himmelen jeg, og at de helt sikkert vil kjenne oss når vi skal treffe dem igjen.

En god klem fra Ingrid

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77441-nestor/#findComment-397855
Del på andre sider

Milli1365380400

Kjære tankefull!

Jeg vil også gi deg en god klem!

14.oktober fødte jeg en liten, deilig jente som døde rett etter fødselen, vårt første barn. Jeg hadde kraftige blødninger i 5 uker p.g.a. lavtliggende morkake. Det endte dessverre med rier og fødsel i uke 22.

Hele de 5 ukene med blødninger gikk jeg og var kronisk bekymret, og nå etterpå bærer jeg på en tung sorg. Synes det er vanskelig å finne lyspunkter i tilværelsen. jeg har heldigvis en utrolig snill samboer og mange gode omtenksomme venner, familie og kolleger rundt meg. Synes det er godt å lese om andre som er i samme situasjon og har kommet seg ut av den tyngste sorgen.

Sender mange tanker og varme klemmer til dere alle!

Klem fra Milli!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77441-nestor/#findComment-404854
Del på andre sider

Gjest tankefull

Kjære tankefull!

Jeg vil også gi deg en god klem!

14.oktober fødte jeg en liten, deilig jente som døde rett etter fødselen, vårt første barn. Jeg hadde kraftige blødninger i 5 uker p.g.a. lavtliggende morkake. Det endte dessverre med rier og fødsel i uke 22.

Hele de 5 ukene med blødninger gikk jeg og var kronisk bekymret, og nå etterpå bærer jeg på en tung sorg. Synes det er vanskelig å finne lyspunkter i tilværelsen. jeg har heldigvis en utrolig snill samboer og mange gode omtenksomme venner, familie og kolleger rundt meg. Synes det er godt å lese om andre som er i samme situasjon og har kommet seg ut av den tyngste sorgen.

Sender mange tanker og varme klemmer til dere alle!

Klem fra Milli!

Kjære deg!Så forferdelig trist å høre om datteren din som du mistet nå i oktober,jeg kan dessverre levende forestille meg hvordan du har det!!

Den første tiden var for meg både svart og uoversiktlig;men sakte,sakte ble livet lettere å leve.Jeg kunne se at det blomstret både i naturen og hos menneskene rundt meg:det var godt å se at livet gikk videre selvom det var vemodig ofte...Jeg frøs noe forferdelig den første tiden,gikk med skjerf inne!!Men varmen kom snikende den..!

Veslejenta di blir aldri glemt,du kommer alltid til å huske det første barnet ditt.Kanskje leker hun nå med Nestor og de andre barna,mens hun av og til titter ned til mamma og pappa?!

Du og din samboer må ta godt vare på hverandre og forholdet deres,ikke glem at dere har fortsatt hverandre!Av og til/ofte sørger man i utakt:føler at den andre ikke forstår/har "glemt".Dette er veldig vanlig,opplevde det selv.Man sørger forskjellig,og det må vi bare godta og akseptere.Ha rom og tid for hverandre,lytt og prat!

Jeg ønsker dere begge det beste,vit at det med tiden blir til å leve med!

Varme tanker og en god klem fra Nestor sin mamma!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77441-nestor/#findComment-404992
Del på andre sider

Milli1365380400

Kjære deg!Så forferdelig trist å høre om datteren din som du mistet nå i oktober,jeg kan dessverre levende forestille meg hvordan du har det!!

Den første tiden var for meg både svart og uoversiktlig;men sakte,sakte ble livet lettere å leve.Jeg kunne se at det blomstret både i naturen og hos menneskene rundt meg:det var godt å se at livet gikk videre selvom det var vemodig ofte...Jeg frøs noe forferdelig den første tiden,gikk med skjerf inne!!Men varmen kom snikende den..!

Veslejenta di blir aldri glemt,du kommer alltid til å huske det første barnet ditt.Kanskje leker hun nå med Nestor og de andre barna,mens hun av og til titter ned til mamma og pappa?!

Du og din samboer må ta godt vare på hverandre og forholdet deres,ikke glem at dere har fortsatt hverandre!Av og til/ofte sørger man i utakt:føler at den andre ikke forstår/har "glemt".Dette er veldig vanlig,opplevde det selv.Man sørger forskjellig,og det må vi bare godta og akseptere.Ha rom og tid for hverandre,lytt og prat!

Jeg ønsker dere begge det beste,vit at det med tiden blir til å leve med!

Varme tanker og en god klem fra Nestor sin mamma!

Tusen takk for oppmuntrende ord! Jeg synes det er godt å høre at ting blir lettere etter hvert, selv om sorgen over den lille jenta som vi mistet alltid vil være et stort arr i hjertene våre. Opplever også at jeg og mannen min sørger litt i "utakt", og er glad for at vi er bevisst på og klar over at dette er vanlig. Merker at vi også har behov for å tenke litt "som barn gjør". Kanskje den lille jenta vår akkurat nå leker med Nestor og andre små engler. Vi har også funnet en stjerne til jenta vår, som vi sier godnatt til hver kveld.

Har du hørt en utrolig fin sang av Carola, med veldig fin tekst av Erik Hillestad?

Ingen forstår vart du blev av,

men fast din vagga er en grav,

tror jag du fann en øppen dørr,

som barnen gør,

til rum med englar att få se,

dom lar dig leka, ser dig le,

Oh, om jag kunde vara med!

Sender mange varme tanker til deg fra meg!

Hilsen Milli!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77441-nestor/#findComment-405850
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...