Gjest nijni Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei, takk for tipset om å skrive dagbok. Jeg har skrevet dagbok helt siden vi startet på adop. prosessen. Og skal skrive en egen dagbok til barnet fra den dag hun blir tidelt og til hun er hentet hjem. Som du sier, Godt å ha med seg videre i livet...... Ha ei riktig fin helg. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77567-bringrid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bringrid Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hyggelig at du likte rådet mitt. I går fortalte mitt fem år gamle barnebarn meg at han var kjempeglad i meg. Han elsket meg like mye som ..som .. og så ramset han opp alle værtypene han likte. Jeg ser på ham og elsker hans brune hud og vakre store brune øyne. Når jeg forteller ham at jeg syns han er vakker, svarer han"Jeg vet det" Greitt nok det. Hadde lillesøsteren hans her i går også samt oldemor som sitter i sofaen og er et fast punkt og det beste publikum for sitt 20 mnd gamle oldebarn. Oldemor er 91 og orker ikke så mye, men det liver opp en gammel skrott å bli klemt og kost med av et lite oldebarn som farer over gulvet og hviner av fryd når hun kaster seg opp i fanget til oldemor. Du og dine har mye å se frem til. Håper bare ventetiden ikke er altfor slitsom. ettersom jeg husker var det mest ventetid på sosialetaten for mine. Etter det gikk det fortere enn de hadde regnet med, mens jeg hele tiden mente det ville gå fort, så nydelige og flinke foreldre som de er: Jeg fikk rett. Han kom nesten ett år før de hadde regnet med. Og deretter brukte de bare 3 uker i Colombia før de kom hjem med ham til besteforeldre og oldeforeldre som alle ble like tussete etter ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77567-bringrid/#findComment-400300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.