Gå til innhold

Papirene sendt Colombia

Anbefalte innlegg

I dag kom brevet fra AF med beskjed om at våre papirer nå er sendt til Colombia. Så nå er det bare å lene seg tilbake og glede seg over resten av ventetiden. Dette er vår andre adopsjon, og jeg er nok roligere denne gangen. Prinsen vår gleder seg til å bli storebror, og vi snakker ofte om det skal skje. Vi forsøker å nyte den tiden vi har nå, samtidig som vi "utålmodig" venter på tildeling og ny Colombia-tur!

Ønsker dere alle en god helg!

Lykkelig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77577-papirene-sendt-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En er liksom "ordentelig" i gang når en er sendt utenlands :). Håper du sitter godt og venter godt :)). Men det er jo som du sier lettere å vente når det ikke er første barnet man venter på. SYnes i alle fall selv at bare det å ha vissheten om at slikt som dette faktisk skjer! gjør det til en helt annen slags venteperiode nå. Bable bable.... Lykke til videre!

Klem,

Hei Ketty

Endelig begynner den "virkelige" ventingen. Det nærmer seg med stormskritt...

Som du vet er vi jo litt foran dere, og nå har jeg ventet så lenge på distrikt at jeg har gitt helt opp! Synes ikke helger er ok for øyeblikket...:o(

En trøst er at jeg har en million ting å gjøre på jobben, så arbeidsdagene går ihvertfall fort :o)

Lykke til videre!

Annonse

Hei Ketty

Endelig begynner den "virkelige" ventingen. Det nærmer seg med stormskritt...

Som du vet er vi jo litt foran dere, og nå har jeg ventet så lenge på distrikt at jeg har gitt helt opp! Synes ikke helger er ok for øyeblikket...:o(

En trøst er at jeg har en million ting å gjøre på jobben, så arbeidsdagene går ihvertfall fort :o)

Lykke til videre!

Håper dere får distrikt snart Janita! :o) Lykke til med ventinga...

Hei ketty !

Gratulerer så masse til dere !!! Fortalte du dette sist ??? Jeg kan da ikke være så svimete at jeg ikke fikk det med meg! Uansett - nå er det som du sier bare å nyte tiden fremover til dere blir fire.

Vi snakkes.

Klem fra meg.

Hei!

Ja, endelig er papirene våre sendt! ....og nei, jeg fortalte det ikke sist, for da visste jeg det ikke. Papirene ble sendt den dagen jeg snakket med deg! Prinsen vår ble helt begeistret for deg, og har snakket mye om deg etterpå.

Vi snakkes!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...