Gå til innhold

nsm

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har jeg fått ny oppkjøring et sted jeg aldri har kjørt før der er det drit vanskelig å kjøre men jeg orker ikke vente helt til 28nov så til tirsdag skal jeg kjøre opp å denne gangen håper jeg at jeg får gjort det jeg tror aldri jeg har vært så skuffa noen gang jeg.

Det er lenge siden jeg har gått (får ikke lov) men da skal jeg si deg at det kom også.Kjøre lærern min sa "du hadde jo lappen i lomma det hadde jo ikke vært noe problem for deg" Men men jeg får prøve å skjerpe meg nå så går det sikkert bra tenker jeg.he he.

Hvordan er den følelsen av å kjøre alene a? Det må være rart at det ikke sitter noen vedsidenav deg eller?

Du får koze deg over lappen å bare nyte livet litt hvis du klarer det.

Klem fra meg=;)

Det at en får lappen det er med på å forandre en litt, og det styrker litt på selvtilliten. En føler seg voksen, og mer ansvarfull. Og det blir man også, for etter at man har lappen så er det ENS egen feil dersom noe skjer, og da kan man ikke skylde på at "Jeg er under opplæring!" Hehe!.

Men, det er kjempekjekt.

Jeg har aldri opplevd så mye positive tilbakemld. Jeg sendte mld. til alle på mob. min...Hehe! Var så kjempeglad vettu:-) Og alle var kjempeglade på mine vegner:-) De sa at de visste at jeg kom til å klare meg, og at jeg fortjente lappen:-) Blir kjempeglad over så mye positive tilbakemld. Og jeg har fått mange mailer, mld, tlf. og klemmer med folk. Så gled deg:-) Og klart...Når jeg får all den positive responsen fra folk, samtidig som jeg har fått noe på første forsøk, der andre kanskje bruker 2 og 3 forsøk, det styrker en:-) Da lyser hverdagen:-)

Ja, til og med behandleren min blei kjempeletta over at jeg fikk lappen. Hun blei helt i hundre hun nesten, hehe...:-) Og gav meg den klemmen:-) Så det er en stoor ting. En ting som viser at en er voksen:-)

Fortell meg hvordan det går:-) Og bare tenk at oppkjøringen er det samme som en kjøretime med kjørelærer. Det var noe kjørelæreren min sa til meg nemlig. Gjør det du bruker å gjøre når du kjører med kjørelæreren din, for det du kan det er det som kreves av deg. Det du ikke kan kreves ikke. Altså...Og INGEN klarer å ta oppkjøring uten å gjøre noen feil. Så ikke gru deg så masse. For det er først etter at du har lappen du først begynner å lære for fullt. Da begynner den egentlige læringen:-) Det at du får lappen vil kun si at sensoren bedømmer at du er egnet til å prøve å kjøre og lære å kjøre bil på egenhånd, og det vil IKKE si at du er en utlært kjører:-)

Jeg ønsker deg lykke til!

Dette går så bra atte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • nsm

    43

  • anonym1784

    33

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    1

  • ulva

    1

Det at en får lappen det er med på å forandre en litt, og det styrker litt på selvtilliten. En føler seg voksen, og mer ansvarfull. Og det blir man også, for etter at man har lappen så er det ENS egen feil dersom noe skjer, og da kan man ikke skylde på at "Jeg er under opplæring!" Hehe!.

Men, det er kjempekjekt.

Jeg har aldri opplevd så mye positive tilbakemld. Jeg sendte mld. til alle på mob. min...Hehe! Var så kjempeglad vettu:-) Og alle var kjempeglade på mine vegner:-) De sa at de visste at jeg kom til å klare meg, og at jeg fortjente lappen:-) Blir kjempeglad over så mye positive tilbakemld. Og jeg har fått mange mailer, mld, tlf. og klemmer med folk. Så gled deg:-) Og klart...Når jeg får all den positive responsen fra folk, samtidig som jeg har fått noe på første forsøk, der andre kanskje bruker 2 og 3 forsøk, det styrker en:-) Da lyser hverdagen:-)

Ja, til og med behandleren min blei kjempeletta over at jeg fikk lappen. Hun blei helt i hundre hun nesten, hehe...:-) Og gav meg den klemmen:-) Så det er en stoor ting. En ting som viser at en er voksen:-)

Fortell meg hvordan det går:-) Og bare tenk at oppkjøringen er det samme som en kjøretime med kjørelærer. Det var noe kjørelæreren min sa til meg nemlig. Gjør det du bruker å gjøre når du kjører med kjørelæreren din, for det du kan det er det som kreves av deg. Det du ikke kan kreves ikke. Altså...Og INGEN klarer å ta oppkjøring uten å gjøre noen feil. Så ikke gru deg så masse. For det er først etter at du har lappen du først begynner å lære for fullt. Da begynner den egentlige læringen:-) Det at du får lappen vil kun si at sensoren bedømmer at du er egnet til å prøve å kjøre og lære å kjøre bil på egenhånd, og det vil IKKE si at du er en utlært kjører:-)

Jeg ønsker deg lykke til!

Dette går så bra atte:-)

Hei

Takk,ja jeg håper at dette går bra nå jeg har kjørt litt rundt i området i helgen å det går i grunnen ganske bra så jeg krysser fingrene.

Det er bra at du føler at du er mer voksen det er et viktig steg i riktig rettning tror jeg man blir liksom litt mere sjef over sitt eget liv.

Jeg skal sende deg en melding når jeg får jeg vet om jeg har fått lappen eller ikke, må si at jeg gruer meg litt nå det er bra to dager til den store dagen he he.

Du får ha en fin dag i morgen å dagene frem over klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en får lappen det er med på å forandre en litt, og det styrker litt på selvtilliten. En føler seg voksen, og mer ansvarfull. Og det blir man også, for etter at man har lappen så er det ENS egen feil dersom noe skjer, og da kan man ikke skylde på at "Jeg er under opplæring!" Hehe!.

Men, det er kjempekjekt.

Jeg har aldri opplevd så mye positive tilbakemld. Jeg sendte mld. til alle på mob. min...Hehe! Var så kjempeglad vettu:-) Og alle var kjempeglade på mine vegner:-) De sa at de visste at jeg kom til å klare meg, og at jeg fortjente lappen:-) Blir kjempeglad over så mye positive tilbakemld. Og jeg har fått mange mailer, mld, tlf. og klemmer med folk. Så gled deg:-) Og klart...Når jeg får all den positive responsen fra folk, samtidig som jeg har fått noe på første forsøk, der andre kanskje bruker 2 og 3 forsøk, det styrker en:-) Da lyser hverdagen:-)

Ja, til og med behandleren min blei kjempeletta over at jeg fikk lappen. Hun blei helt i hundre hun nesten, hehe...:-) Og gav meg den klemmen:-) Så det er en stoor ting. En ting som viser at en er voksen:-)

Fortell meg hvordan det går:-) Og bare tenk at oppkjøringen er det samme som en kjøretime med kjørelærer. Det var noe kjørelæreren min sa til meg nemlig. Gjør det du bruker å gjøre når du kjører med kjørelæreren din, for det du kan det er det som kreves av deg. Det du ikke kan kreves ikke. Altså...Og INGEN klarer å ta oppkjøring uten å gjøre noen feil. Så ikke gru deg så masse. For det er først etter at du har lappen du først begynner å lære for fullt. Da begynner den egentlige læringen:-) Det at du får lappen vil kun si at sensoren bedømmer at du er egnet til å prøve å kjøre og lære å kjøre bil på egenhånd, og det vil IKKE si at du er en utlært kjører:-)

Jeg ønsker deg lykke til!

Dette går så bra atte:-)

Hei

Takk,ja jeg håper at dette går bra nå jeg har kjørt litt rundt i området i helgen å det går i grunnen ganske bra så jeg krysser fingrene.

Det er bra at du føler at du er mer voksen det er et viktig steg i riktig rettning tror jeg man blir liksom litt mere sjef over sitt eget liv.

Jeg skal sende deg en melding når jeg får jeg vet om jeg har fått lappen eller ikke, må si at jeg gruer meg litt nå det er bra to dager til den store dagen he he.

Du får ha en fin dag i morgen å dagene frem over klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en får lappen det er med på å forandre en litt, og det styrker litt på selvtilliten. En føler seg voksen, og mer ansvarfull. Og det blir man også, for etter at man har lappen så er det ENS egen feil dersom noe skjer, og da kan man ikke skylde på at "Jeg er under opplæring!" Hehe!.

Men, det er kjempekjekt.

Jeg har aldri opplevd så mye positive tilbakemld. Jeg sendte mld. til alle på mob. min...Hehe! Var så kjempeglad vettu:-) Og alle var kjempeglade på mine vegner:-) De sa at de visste at jeg kom til å klare meg, og at jeg fortjente lappen:-) Blir kjempeglad over så mye positive tilbakemld. Og jeg har fått mange mailer, mld, tlf. og klemmer med folk. Så gled deg:-) Og klart...Når jeg får all den positive responsen fra folk, samtidig som jeg har fått noe på første forsøk, der andre kanskje bruker 2 og 3 forsøk, det styrker en:-) Da lyser hverdagen:-)

Ja, til og med behandleren min blei kjempeletta over at jeg fikk lappen. Hun blei helt i hundre hun nesten, hehe...:-) Og gav meg den klemmen:-) Så det er en stoor ting. En ting som viser at en er voksen:-)

Fortell meg hvordan det går:-) Og bare tenk at oppkjøringen er det samme som en kjøretime med kjørelærer. Det var noe kjørelæreren min sa til meg nemlig. Gjør det du bruker å gjøre når du kjører med kjørelæreren din, for det du kan det er det som kreves av deg. Det du ikke kan kreves ikke. Altså...Og INGEN klarer å ta oppkjøring uten å gjøre noen feil. Så ikke gru deg så masse. For det er først etter at du har lappen du først begynner å lære for fullt. Da begynner den egentlige læringen:-) Det at du får lappen vil kun si at sensoren bedømmer at du er egnet til å prøve å kjøre og lære å kjøre bil på egenhånd, og det vil IKKE si at du er en utlært kjører:-)

Jeg ønsker deg lykke til!

Dette går så bra atte:-)

Hei

Takk,ja jeg håper at dette går bra nå jeg har kjørt litt rundt i området i helgen å det går i grunnen ganske bra så jeg krysser fingrene.

Det er bra at du føler at du er mer voksen det er et viktig steg i riktig rettning tror jeg man blir liksom litt mere sjef over sitt eget liv.

Jeg skal sende deg en melding når jeg får jeg vet om jeg har fått lappen eller ikke, må si at jeg gruer meg litt nå det er bra to dager til den store dagen he he.

Du får ha en fin dag i morgen å dagene frem over klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en får lappen det er med på å forandre en litt, og det styrker litt på selvtilliten. En føler seg voksen, og mer ansvarfull. Og det blir man også, for etter at man har lappen så er det ENS egen feil dersom noe skjer, og da kan man ikke skylde på at "Jeg er under opplæring!" Hehe!.

Men, det er kjempekjekt.

Jeg har aldri opplevd så mye positive tilbakemld. Jeg sendte mld. til alle på mob. min...Hehe! Var så kjempeglad vettu:-) Og alle var kjempeglade på mine vegner:-) De sa at de visste at jeg kom til å klare meg, og at jeg fortjente lappen:-) Blir kjempeglad over så mye positive tilbakemld. Og jeg har fått mange mailer, mld, tlf. og klemmer med folk. Så gled deg:-) Og klart...Når jeg får all den positive responsen fra folk, samtidig som jeg har fått noe på første forsøk, der andre kanskje bruker 2 og 3 forsøk, det styrker en:-) Da lyser hverdagen:-)

Ja, til og med behandleren min blei kjempeletta over at jeg fikk lappen. Hun blei helt i hundre hun nesten, hehe...:-) Og gav meg den klemmen:-) Så det er en stoor ting. En ting som viser at en er voksen:-)

Fortell meg hvordan det går:-) Og bare tenk at oppkjøringen er det samme som en kjøretime med kjørelærer. Det var noe kjørelæreren min sa til meg nemlig. Gjør det du bruker å gjøre når du kjører med kjørelæreren din, for det du kan det er det som kreves av deg. Det du ikke kan kreves ikke. Altså...Og INGEN klarer å ta oppkjøring uten å gjøre noen feil. Så ikke gru deg så masse. For det er først etter at du har lappen du først begynner å lære for fullt. Da begynner den egentlige læringen:-) Det at du får lappen vil kun si at sensoren bedømmer at du er egnet til å prøve å kjøre og lære å kjøre bil på egenhånd, og det vil IKKE si at du er en utlært kjører:-)

Jeg ønsker deg lykke til!

Dette går så bra atte:-)

Hei

Takk,ja jeg håper at dette går bra nå jeg har kjørt litt rundt i området i helgen å det går i grunnen ganske bra så jeg krysser fingrene.

Det er bra at du føler at du er mer voksen det er et viktig steg i riktig rettning tror jeg man blir liksom litt mere sjef over sitt eget liv.

Jeg skal sende deg en melding når jeg får jeg vet om jeg har fått lappen eller ikke, må si at jeg gruer meg litt nå det er bra to dager til den store dagen he he.

Du får ha en fin dag i morgen å dagene frem over klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en får lappen det er med på å forandre en litt, og det styrker litt på selvtilliten. En føler seg voksen, og mer ansvarfull. Og det blir man også, for etter at man har lappen så er det ENS egen feil dersom noe skjer, og da kan man ikke skylde på at "Jeg er under opplæring!" Hehe!.

Men, det er kjempekjekt.

Jeg har aldri opplevd så mye positive tilbakemld. Jeg sendte mld. til alle på mob. min...Hehe! Var så kjempeglad vettu:-) Og alle var kjempeglade på mine vegner:-) De sa at de visste at jeg kom til å klare meg, og at jeg fortjente lappen:-) Blir kjempeglad over så mye positive tilbakemld. Og jeg har fått mange mailer, mld, tlf. og klemmer med folk. Så gled deg:-) Og klart...Når jeg får all den positive responsen fra folk, samtidig som jeg har fått noe på første forsøk, der andre kanskje bruker 2 og 3 forsøk, det styrker en:-) Da lyser hverdagen:-)

Ja, til og med behandleren min blei kjempeletta over at jeg fikk lappen. Hun blei helt i hundre hun nesten, hehe...:-) Og gav meg den klemmen:-) Så det er en stoor ting. En ting som viser at en er voksen:-)

Fortell meg hvordan det går:-) Og bare tenk at oppkjøringen er det samme som en kjøretime med kjørelærer. Det var noe kjørelæreren min sa til meg nemlig. Gjør det du bruker å gjøre når du kjører med kjørelæreren din, for det du kan det er det som kreves av deg. Det du ikke kan kreves ikke. Altså...Og INGEN klarer å ta oppkjøring uten å gjøre noen feil. Så ikke gru deg så masse. For det er først etter at du har lappen du først begynner å lære for fullt. Da begynner den egentlige læringen:-) Det at du får lappen vil kun si at sensoren bedømmer at du er egnet til å prøve å kjøre og lære å kjøre bil på egenhånd, og det vil IKKE si at du er en utlært kjører:-)

Jeg ønsker deg lykke til!

Dette går så bra atte:-)

Hei

Ja,jeg strøyk jeg da så enkelt å greit var det da.

Den dagen jeg skulle kjøre opp var det det værste snø været her å jeg har jo aldri kjørt på snøføre før så det var jo flott.

Men det jeg strøyk på var jo bare sånn pirk da men sånn er det vet du det skal ikke være enkelt vet du. men men sånn er det veit du.

Håper det går bedre neste gang.

Hvordan er det å kunne kjøre alene da? Går det bra eller?

Hvordan går det ellers med deg da går det bra eller?

Håper jeg hører fra deg snart da koz fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Ja,jeg strøyk jeg da så enkelt å greit var det da.

Den dagen jeg skulle kjøre opp var det det værste snø været her å jeg har jo aldri kjørt på snøføre før så det var jo flott.

Men det jeg strøyk på var jo bare sånn pirk da men sånn er det vet du det skal ikke være enkelt vet du. men men sånn er det veit du.

Håper det går bedre neste gang.

Hvordan er det å kunne kjøre alene da? Går det bra eller?

Hvordan går det ellers med deg da går det bra eller?

Håper jeg hører fra deg snart da koz fra meg.

Så dumt at du støk da. De aller fleste stryker på første forsøket. Og så er det veldig forskjellig på hvem som er sensor. Jeg var ganske heldig med sensor, så det var kanskje en del flaks også.

Å kjøre alene er kjempekjekt. Men, litt skummelt. Du føler deg kjempevoksen. Det er 1 uke sia eg har kjørt no da...ca. So d...! Men,d er artig.

Off...me meg går det dårlig. Ej va på Bjorli i helga, gikk på ski, og det va no koslig da. Men, eg har sagt opp jobben, eg har drukke litt for masse og skapt kun kaos. So no har eg dårlig samvittighet deluxe, og samtidig dårlig selvtillit. Off...I hate life right now!

Korsn står det til ellers med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at du støk da. De aller fleste stryker på første forsøket. Og så er det veldig forskjellig på hvem som er sensor. Jeg var ganske heldig med sensor, så det var kanskje en del flaks også.

Å kjøre alene er kjempekjekt. Men, litt skummelt. Du føler deg kjempevoksen. Det er 1 uke sia eg har kjørt no da...ca. So d...! Men,d er artig.

Off...me meg går det dårlig. Ej va på Bjorli i helga, gikk på ski, og det va no koslig da. Men, eg har sagt opp jobben, eg har drukke litt for masse og skapt kun kaos. So no har eg dårlig samvittighet deluxe, og samtidig dårlig selvtillit. Off...I hate life right now!

Korsn står det til ellers med deg da?

Hei.

Det var leit å høre at du har saktopp jobben din da.Hva jobba du med da?

Livet mit er et helvete for tida jeg vet ikke hvor lenge jeg gidder mer men vi får vel holde ut litt til.

Den gode perioden min skulle tudelig vis ikke vare lenge 3 dager hadde jeg det greit nok men så gikk det til dunder å helvete igjen i går.Har begynt å kutte meg opp igjen vere en tidligere så ikke vet jeg hvor dette skal ende.

Hvis jeg ikke har sakt det før så bruker jeg en del narkotika til tider å du kan si det har tatt seg opp igjen også men men det virker ikke som om jeg skal klare å komme meg ut av det igjen heller.

Jeg har fått beskjed om å ta kontakt med psykologne min når det blir svart men vet ikke om jeg tør gjøre det i morgen vet liksom ikke hva jeg skal si det er jo det samme som det har vært før når ting er et helvete. Har du noen gode råd eller?

Hva skal jeg si til henne når jeg ringer da?

Ja ja nå er det nok syting å klaging fra meg det finnes folk som har det minst 10 ganger værre en meg så jeg har det nok godt alikevel tnker jeg.

Du får ha det bra da så håper jeg at jeg hører noe fra deg igjen snart.

Koz fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så dumt at du støk da. De aller fleste stryker på første forsøket. Og så er det veldig forskjellig på hvem som er sensor. Jeg var ganske heldig med sensor, så det var kanskje en del flaks også.

Å kjøre alene er kjempekjekt. Men, litt skummelt. Du føler deg kjempevoksen. Det er 1 uke sia eg har kjørt no da...ca. So d...! Men,d er artig.

Off...me meg går det dårlig. Ej va på Bjorli i helga, gikk på ski, og det va no koslig da. Men, eg har sagt opp jobben, eg har drukke litt for masse og skapt kun kaos. So no har eg dårlig samvittighet deluxe, og samtidig dårlig selvtillit. Off...I hate life right now!

Korsn står det til ellers med deg da?

Hei

Ville i grunnen bare ønske deg en God Jul og et Godt nytt år.

Har fått lappen nå, det var en befriende følelse.

Hvordan går det med deg da?

Jule koz fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest smilejente

Hei

Ville i grunnen bare ønske deg en God Jul og et Godt nytt år.

Har fått lappen nå, det var en befriende følelse.

Hvordan går det med deg da?

Jule koz fra meg.

*god jul til deg også*

Med meg går det bedre. Ej har hatt ei ned-periode no, men ej har det bedre grunnet medisin. Ej går på 2 medisiner. En som heter Efexor (mot depresjon) og Supplexa (mot vrangforestillinger, det at ej trur at ej veit ka andre tenker om meg, og at ej trur at alle tenke dumme tanker om meg). De er litt ekle de tablettene, for ej blir gankse sløv og trøtt av dei, men dei har hjulpet. Ej føler at ej orkar mykje meir:-) De burde du prøve. Kanskje det kan hjelpe for deg også:-)

Korsn står det til med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*god jul til deg også*

Med meg går det bedre. Ej har hatt ei ned-periode no, men ej har det bedre grunnet medisin. Ej går på 2 medisiner. En som heter Efexor (mot depresjon) og Supplexa (mot vrangforestillinger, det at ej trur at ej veit ka andre tenker om meg, og at ej trur at alle tenke dumme tanker om meg). De er litt ekle de tablettene, for ej blir gankse sløv og trøtt av dei, men dei har hjulpet. Ej føler at ej orkar mykje meir:-) De burde du prøve. Kanskje det kan hjelpe for deg også:-)

Korsn står det til med deg da?

Hei

Jeg er på jule ferie nå men det er ikke så veldig koselig.Lurer på hvortor jeg ikke klarer å glede meg over å være på besøk hos søstra mi å ungane hennes.

Skulle ønske jeg skulle hjem snart men det er nesten 14 dager til.

De forlanger nemlig at jeg skal stå opp med barna hver morgen å ha dem hele dagen for så å legge dem på kvelden å de er ikke større en 1 1/2 og 3 år så det er rimelig fullt kjør kan du si.

Men det er jo bare for en periode så da får det jo bare gå bra da men hummøret er ikke på topp men man skal vel ikke klage heller livet går videre.

Har begynt med 200mg zoloft nå så det har hjulpet en del vil jeg si.

Skal du gjøre noe artig i jula da?

Jule koz fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ville i grunnen bare ønske deg en God Jul og et Godt nytt år.

Har fått lappen nå, det var en befriende følelse.

Hvordan går det med deg da?

Jule koz fra meg.

Gratulerer so masse med lappen. Det kan ej tenke mej var kjekt.

So då e både ej og du ute å farta på veiane:-)

Grattis!

Ditta fortjente du:-)

GODT NYTTÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ville i grunnen bare ønske deg en God Jul og et Godt nytt år.

Har fått lappen nå, det var en befriende følelse.

Hvordan går det med deg da?

Jule koz fra meg.

Gratulerer so masse med lappen. Det kan ej tenke mej var kjekt.

So då e både ej og du ute å farta på veiane:-)

Grattis!

Ditta fortjente du:-)

GODT NYTTÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer so masse med lappen. Det kan ej tenke mej var kjekt.

So då e både ej og du ute å farta på veiane:-)

Grattis!

Ditta fortjente du:-)

GODT NYTTÅR!

Hei

Ja,jeg er ute på veien å kjører vet du.

Ja GOdt Nytt år til deg også.

Hadde du en fin nyttårsaften da?

Koz fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja,jeg er ute på veien å kjører vet du.

Ja GOdt Nytt år til deg også.

Hadde du en fin nyttårsaften da?

Koz fra meg.

Ja, mi nyttårsaften var fin den:-) Di da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Joa den var grei nok den.

Hilsen meg.

Korsn har du det da, min venn...:-)

Eg har det kjempebra idag:-) Eg har erfart at å prøve medisin kan faktisk hjelpe. Eg er egentlig av den sorten at eg er ganske skeptisk til medisin, men dersom det hjelper med tips til deg så kan eg anbefale deg å prøve Efexor. Den hjelper for meg når er har hatt det som verst.

No har eg blitt lengre oppe, og er ikkje lenger så langt nede de gangene jeg er deprimert. De bølgedalene mine har blitt bedre...Til glede for andre og for meg:-)

Kjører du mye nå da? Er ikkje det kjekt å ha fått lappen vel?

Må berre seie ifra dersom eg skal hjelpe til med noke altså:-)

Kor gammale er du? Kan eg få lov til å spørre om det?

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsn har du det da, min venn...:-)

Eg har det kjempebra idag:-) Eg har erfart at å prøve medisin kan faktisk hjelpe. Eg er egentlig av den sorten at eg er ganske skeptisk til medisin, men dersom det hjelper med tips til deg så kan eg anbefale deg å prøve Efexor. Den hjelper for meg når er har hatt det som verst.

No har eg blitt lengre oppe, og er ikkje lenger så langt nede de gangene jeg er deprimert. De bølgedalene mine har blitt bedre...Til glede for andre og for meg:-)

Kjører du mye nå da? Er ikkje det kjekt å ha fått lappen vel?

Må berre seie ifra dersom eg skal hjelpe til med noke altså:-)

Kor gammale er du? Kan eg få lov til å spørre om det?

Ha en fin dag!

Hei

Jeg er 18år blir 19 i okt.

Du da?

Jeg har det ikke så greit for tida er masse dritt på jobben. Jeg er læling i en barnehage og det er to avdelinger der.

Jeg jobber på en avdeling som vi har det flott sammen på både barn og voksne. Men så skal de apsolutt ha putta meg inn på den andre avdelingen som vikar da noe jeg har sakt klart i fra om at ikke er aktuelt men fordet er det baksnakking og dritt på grunn av dette. Men som jeg sier jeg har vært vikar på min egen avdeling fra august til november så jeg har fått nok av det siden jeg er "gratis" i forhold til å skaffe en annen.(jeg får fast lønn uansett hvor mye jeg jobber).Men men, ellers hadde psykologen min fått en krise melding på meg i dag da så jeg satt hos a i 3t og må til bake i morgen. Men har de lov til å ikke si hvem det er som har gitt denne meldinga? Jeg mener hvis det ikke har vært noe krise før hvorfor det der noe mer nå en det,det har vært før men jeg vet ikke jeg altså,Hva tror du? er det ikke litt rart.

Jeg mener jeg driver jo med de samma tinga nå som før;stoff,kutting,alkohol hva er da problemet nå?

Det er godt å høre at det går bedre med deg da,det varmer et hjerte i sør.Har du fått noen jobb eller går du på skole? (svar hvis du vil) Å husk at du også kan fortelle meg vet du.

Koz fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 18år blir 19 i okt.

Du da?

Jeg har det ikke så greit for tida er masse dritt på jobben. Jeg er læling i en barnehage og det er to avdelinger der.

Jeg jobber på en avdeling som vi har det flott sammen på både barn og voksne. Men så skal de apsolutt ha putta meg inn på den andre avdelingen som vikar da noe jeg har sakt klart i fra om at ikke er aktuelt men fordet er det baksnakking og dritt på grunn av dette. Men som jeg sier jeg har vært vikar på min egen avdeling fra august til november så jeg har fått nok av det siden jeg er "gratis" i forhold til å skaffe en annen.(jeg får fast lønn uansett hvor mye jeg jobber).Men men, ellers hadde psykologen min fått en krise melding på meg i dag da så jeg satt hos a i 3t og må til bake i morgen. Men har de lov til å ikke si hvem det er som har gitt denne meldinga? Jeg mener hvis det ikke har vært noe krise før hvorfor det der noe mer nå en det,det har vært før men jeg vet ikke jeg altså,Hva tror du? er det ikke litt rart.

Jeg mener jeg driver jo med de samma tinga nå som før;stoff,kutting,alkohol hva er da problemet nå?

Det er godt å høre at det går bedre med deg da,det varmer et hjerte i sør.Har du fått noen jobb eller går du på skole? (svar hvis du vil) Å husk at du også kan fortelle meg vet du.

Koz fra meg.

Heisann!

Off....snakk om å gå ifra å være blid til å være deprimert igjen da. Eg er slik, veldig skiftende. Akkurat nå har eg lyst langt vekk. Vekk ifra den teite skulen, og den teite hverdagen...:-(

Idag har det vore regn og storm, og eg liker ikkje det. Og so har det litt med at eg ikkje liker klassa, for eg savner gamleklassa. Klassa er liksom ikkje so sammensveisa som den var ifjor, og eg tør så vidt å si noke...

Ja, og so har lærarane vore sure idag.

Eg har kun lyst til å bli borte...Komme i koma. Og det er liksom slik at eg planlegger ting eg kan gjere for å komme meg bort...:-( Det e so irriterandes å ha det slik.

Har du fått krisemelding...? Ka vil det si? Oisann...Må ikkje gjere noke dumt no da...

Det er bra at du har sagt ifra i barnehagen. Det er kjempebra, berre stå på ditt, for du har krav på plass i dette samfunnet du også. Stå på ditt, det gjer deg sterkare i andre sitt syn.

Og prøv å ikkje bry deg i det som blir baktalt, sjøl om det kan være litt vanskelig...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Off....snakk om å gå ifra å være blid til å være deprimert igjen da. Eg er slik, veldig skiftende. Akkurat nå har eg lyst langt vekk. Vekk ifra den teite skulen, og den teite hverdagen...:-(

Idag har det vore regn og storm, og eg liker ikkje det. Og so har det litt med at eg ikkje liker klassa, for eg savner gamleklassa. Klassa er liksom ikkje so sammensveisa som den var ifjor, og eg tør så vidt å si noke...

Ja, og so har lærarane vore sure idag.

Eg har kun lyst til å bli borte...Komme i koma. Og det er liksom slik at eg planlegger ting eg kan gjere for å komme meg bort...:-( Det e so irriterandes å ha det slik.

Har du fått krisemelding...? Ka vil det si? Oisann...Må ikkje gjere noke dumt no da...

Det er bra at du har sagt ifra i barnehagen. Det er kjempebra, berre stå på ditt, for du har krav på plass i dette samfunnet du også. Stå på ditt, det gjer deg sterkare i andre sitt syn.

Og prøv å ikkje bry deg i det som blir baktalt, sjøl om det kan være litt vanskelig...

Lykke til!

Hei

Håper det går bedre med deg nå.

Hvis det kan være til noen hjelp så hadde jeg det slik på skolen også.

Jeg satt bakerst i klasserommet å torde ikke si noe bare var der på en måte å hvis lærerne en skjelden gang spurte meg om noe så rødma jeg å klarte ikke å svare riktig selv om jeg egentlig viste svaret.De andre i klassen kikka bare domt på deg å smilte det var liksom ikke noe håp. Det var bare meg og 3-4 andre som liksom ikke var vært noe vi var skyte skiva til lærerne.Den ene lærern vår kasta svamp og kritt på oss i timene for å drite oss enda mer ut for de andre men så skjedde det noe vi ble så pist off til slutt at vi begynte å ta igjen å han lærern som gjorde dette hadde tupe så en gange husker jeg at jeg ble så sint at jeg smelte den svampen tilbake med masse vann i å den traff jo da selvfølgelig mitt i hodet hans og tokk med seg tupen hans så etter det var det stille fra hans side.

Dette hjalp sikkert ikke deg men,hvis du klarer ta igjen vær frampå å vis dem hvem du er stå på! Jeg vet det er tøft men har du først klart det så klarer du det igjen.Hvis dem at de ikke kan pelle ei som deg på nesa sånn uten videre.

Ja,psykologen min hadde fått en krise melding på meg fra noen utenfra hvist nok å det aner meg at det er venninna mi så ho skal få høre det.

Krisemelding går ut på at noen ringer inn å sier at nå er det sånn å sånn med meg da feks å da må peykologen ta dette alvorlig så ho tror det er fare for mitt liv å helse da så jeg har nå melde plikt hver dag det er helt sykt men.

Nei,så jeg kan ikke finne på noe dumt men gud å lyst jeg har til det.

Det er rart jeg har begynt å drømme om natta hvordan å hvor jeg skal ta mitt eget liv henn det er litt ekelt å en enorm skuffelse når jeg vokner igjen men det er ikke så lenge til nå så jeg gleder meg veldig til å komme til et annet sted det skal bli helt fortreffelig.

Det høres helt sikkert sprøtt ut men sånn er det bare.

Håper det går bra med deg å at jeg hører fra deg snart igjen.

KOZ fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...