Gå til innhold

nsm

Anbefalte innlegg

Hei

Ja,det er rart hvor like vi er.

Jeg har det også sånn med baksnakking,føler at uansett hva jeg gjør eller hvor jeg er,er det noen som snakker bak ryggen på meg om mye.

Å for ikke å snakke om foreldre jeg har jo hørt fra jeg var liten av andre som kjener foreldrene mine godt at jeg måtte ikke tro at foreldrene mine var glad i meg det var ingen som kunne være glad i noen som meg forde jeg er stor.

Men uansett skal du vite at jeg skal være her for deg så lenge jeg klarer å da skal du vite at jeg bryr meg om deg å tenker på deg selv om jeg ikke svarer deg så fort noen ganger.

Har fått pernger på kortet nå så du skal ikke se bort i fra at det kommer en melding fra meg snart.

Jeg er stolt av deg at du har klart å la være å drikke å skal la det være helt til 16mai bra stå på!!!!

Jeg kan ikke si det samme jeg har vært drita full nå 3 dager på rad å drikker nå hver kveld for å roe meg ned men det går ikke bra hver gang da.

Har prøvd å hoppe igjen også vet ikke hva jeg skal gjøre det er så frustrerende å komme til seg selv igjen med masse sår å drit vont over alt.

Kan du prøve for min skyld å ta medisinene dine tror du det?Da hadde jeg blit stolt å kjempe glad.=:)

Har fått beskjed om at jeg skal jobbe i Barne Hagen fram til sommeren men vet ikke om jeg klarer avdelingsledern min er helt syk det må være noe galt med henne ho ba meg om å gå å henge meg bokstavlig talt vet ikke om jeg klarer å stå i mot mer hva skal jeg gjøre jeg kommer til å bli gal det er jeg sikker på.

Hva tror du skjer etter døden?

Jeg vet ikke helt men at det er noe tror jeg men jeg tror ikke på at du kommer til Gud eller noe det er ikke helt min greie men,for all del folk må ha sin tro for meg jeg respekterer dem for det.

Hvordan går det med deg? Hva gjorde du natt til 1 mai da?

Håper jeg hører fra deg snart!

Husk at jeg bryr meg om deg!

Koz Nella

PS!

Hvis du vil kan vi jo snakkas på mail da.

[email protected]

Kan du gi meg mailadressa di? Den ej fekk sist gang var feil. So dersom vi skal ha kontakt må ej få ei anna mailadr. fordi vi får ikkje lov å ha kontakt her på dette forumet lenger.

Og tlf. nr.

Send svar på [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • nsm

    43

  • anonym1784

    33

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    1

  • ulva

    1

Kan du gi meg mailadressa di? Den ej fekk sist gang var feil. So dersom vi skal ha kontakt må ej få ei anna mailadr. fordi vi får ikkje lov å ha kontakt her på dette forumet lenger.

Og tlf. nr.

Send svar på [email protected]

Hei

Her er mail adressa mi.

[email protected]

har sent mail til deg vet ikke om du har fått den men er det

[email protected] ?

Mit tlf nr er 97034616.

Håper jeg hører fra deg snart!

Koz fra Nella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...