Gå til innhold

Når du er på utested lar du...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når typen min og jeg er ute, så gjør han aldri det, han har aldri spurt eller hintet til det heller..

Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt om han gjorde det.. Kanskje jeg er litt sjalu, men sånn er det.. Er det snakk om venner/venninner han danser med er det jo forsåvidt greit..

Hvis man ikke liker det, synes jeg man skal kunne si ifra hva man mener, og partneren burde absolutt respektere det...

Gjest ArabianStar

Njaa... Joda, på en måte gjør jeg jo det..

Jeg har ikke type nå, men OM jeg var sammen med han jo roter mye med, så hadde jeg nok latt han danse med de fleste.

MEN, der er en berte jeg holder nøye oversikt over. Hun har fortalt meg at hun er intr i han, og han triller henne rundt fingeren. Så henne hadde jeg nok nektet han å danse med. Greit nok at hun er min venninne, men hun er overhode ikke til å stole på..

Naturligvis, jeg KAN jo ikke det nå, for vi er jo ikke sammen da. Men hadde vi vært det, hadde jeg sagt klart i fra...

Når typen min og jeg er ute, så gjør han aldri det, han har aldri spurt eller hintet til det heller..

Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt om han gjorde det.. Kanskje jeg er litt sjalu, men sånn er det.. Er det snakk om venner/venninner han danser med er det jo forsåvidt greit..

Hvis man ikke liker det, synes jeg man skal kunne si ifra hva man mener, og partneren burde absolutt respektere det...

Hva er vitsen med å ha en venninne man ikke kan stole på?

Annonse

Ikke hvis det var noen jeg følte var en trussel..man skal jo ha det gøy på utesteder, ikke sitte og gnage på sjalusi..Hvis jeg hadde sett et grusomt kvinnemenneske åme seg innpå typen min ville jeg nok åmet meg imellom dem uten å lage noe mer utav det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...