Gå til innhold

Reiser til India

Anbefalte innlegg

Tidligere mica

Det er veldig lenge siden jeg har vært her på forum, men: imorgen reiser et vennepar av oss til Mumbai for å hente gutten sin. De fikk tildeling i januar, så det er jammen på tide! Vi har to barn fra Mumbai, første gang ventet vi 6 månder fra tildeling til henting, og andre gang 4 1/2 måned- syns det var tortur nok.

Gleder meg så med de, og gleder meg til den andre uka i november for da skal vi besøke de her hjemme!

Måtte bare skrive dette når jeg først tenker så mye på dette- har faktisk lyst til å starte en ny runde men mannen min syns vi har nok (både barn og gjeld)!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77836-reiser-til-india/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...