Gå til innhold

På Onsdag går flyet :-)

Anbefalte innlegg

Ja, nå er koffertene nesten ferdigpakket, for sent tirsdag setter vi oss i bilen for å kjøre til Gardermoen.

Flyet går så tidlig onsdag at dette ble beste løsning for oss (onkel tar bilen opp til trøndelag igjen, så vi får fly helt hjem igjen)

Det skal bli godt endelig å få komme ned til India. Storebror er overmoden som storebror nå, og konstaterte at nå er det bare 2 netter igjen å sove her hjemme.

Vi gleder oss alle til å få treffe (i følge storebror) verdens fineste lillesøster, og vi voksne er skjønr enig.

Tante skal også være med på den store reisen, og hun tror jeg har over 100 i reisefeber nå, så det blir litt av en gjeng som setter seg på flyet.

Da vil jeg bare si lykke til til alle dere som venter fortsatt på bv, bufa, tildeling og reisebeskjeder. Dagen kommer til dere også og det er en fantastisk følelse.

Reiseklar klem fra en lykkelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77838-p%C3%A5-onsdag-g%C3%A5r-flyet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Heisan! Henger meg på gratulasjonene og ønsker god tur på den store reisen. Slik var det også for oss i juni da vi dro til gardermoen for å møte lillebror. sommerfuglene levde sitt eget liv veldig lenge. Vi e itj så veldig mange india familier her i trøndelag, så det er flott at vi blir flere. Ha en riktig god tur og kos dere!

Tidligere mica

Ønsker dere en flott tur! Vårt vennepar adopterer gjennom VB, og reiser fra Norge i morgen. Kanskje dere treffes?

Var i Mumbai januar for snart 2 år siden. Vi brukte AF, og barna våre kommer fra 2 forskjellige institusjoner. Våre venners gutt kommer fra en tredje som VB bruker. Likevel, samme by med samme lukter og samme folkeliv.

Heisan! Henger meg på gratulasjonene og ønsker god tur på den store reisen. Slik var det også for oss i juni da vi dro til gardermoen for å møte lillebror. sommerfuglene levde sitt eget liv veldig lenge. Vi e itj så veldig mange india familier her i trøndelag, så det er flott at vi blir flere. Ha en riktig god tur og kos dere!

Hei, bor dere også i trøndelag så koselig.

Har dere lyst på kontakt så treffes vi på mail: [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...