Gå til innhold

Gavetips til gutt..

Anbefalte innlegg

Om eksakt en måned har kjæresten min bursdag, og jeg vil jo så gjerne kjøpe noe fint til han.. Jeg vet ikke hva :( Han blir 18, og har vel ingen spesielle interesser. Litt musikk, litt fotball, litt bil og litt av alt lissom, og det gjør det litt vanskelig..

Så kommer jo jula da, og jeg klarer ikke å komme på to gavetips på en mnd. Sånn fungerer ikke hjernen min;)

Tenkte litt på å kjøpe et svart silkesengesett til han, siden han elsker mitt. Men det må jo være litt luksus å sove med meg å:)

Er det noen som vil dele sine gavetips med meg? ;) Ville blitt kjempeglad da:)

Har vært sammen med han i 3 mnd på bursdagen hans, og vi har hatt noe på gang i hvertfall 10 mnd. før vi ble sammen.. Og alle vennene våre behandla oss som kjærester. Grunnen til at det ikke gikk så fort var avstand. 210 km, men det har ordna seg nå:)

Trenger svar fort.. Før jeg bruker opp stipendet mitt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78140-gavetips-til-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Sengesett er bra det tror eg gutten min skal få til jul, han har iallefall sagt før at han vil ha. (eg bemerker meg alt han sier han trenger å håper på at han glemmer å kjøpe det selv)

ellers vet eg at han ønsker seg gull smykke eller armbånd, skal kjøpr atb cdèn, og liverpool sin nye bortedrakt. (kjøper han den før jul så kjøper eg sikkert hjemme drakten, for begge er nye)

Dette var jo hva eg vurderer å gi til min type, du kan jo korrigere det etter hva som passer din.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78140-gavetips-til-gutt/#findComment-403635
Del på andre sider

Annonse

Ja, vetu du det lurer jeg også på! Han blir 24 om en måned og jeg aaaaner ikke hva jeg skal kjøpe. Og så må jeg jo også finne tak i julegave da. :P Han er vanskelig å kjøpe til!

Tidligere så har jeg kjøpt: Ymse parfymer/deodoranter i samme serie som parfyme, silkeboxer, smykke, diverse tøffe klesplagg, drammeglass, og gudene vet hva. Vi har vært sammen i snart 4 år så det har vært noen jul'er og bursdager. :o)

Nei, jeg får bare gruble videre.... *sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78140-gavetips-til-gutt/#findComment-409700
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...