Gå til innhold

Jubel i Kråkeslottet!! :o))))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Wibecke

1

• Colombiamamma

1

• fei1365380229

1

• zhou

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Kjære Lilja

Gratulerer så mye med lillesøster!

Hun er sikkert så søt at hun var verd hvert sekund av ventetiden,- eller hur???

Jeg har allerede hørt nyheten pr. telefon, for Nijni ringte meg meg én gang hun så at dere hadde fått tildeling.

Vi holder på med siste innspurt på huset og regner med å flytte til helgen.

Derfor er jeg helt "lost" uten PC´en...

Dette gleder meg laaaangt inni hjerterota, for nå vet jeg at det er kun kort tid for oss også!

Glad hilsen fra

Kjære Lilja

Gratulerer så mye med lillesøster!

Hun er sikkert så søt at hun var verd hvert sekund av ventetiden,- eller hur???

Jeg har allerede hørt nyheten pr. telefon, for Nijni ringte meg meg én gang hun så at dere hadde fått tildeling.

Vi holder på med siste innspurt på huset og regner med å flytte til helgen.

Derfor er jeg helt "lost" uten PC´en...

Dette gleder meg laaaangt inni hjerterota, for nå vet jeg at det er kun kort tid for oss også!

Glad hilsen fra

Hun er HERLIG!! Og det kan jeg si UTEN å ha sett bilde av henne :o))))))

For oss her oppe i "provinsen" tar det jo litt tid før bildene kommer. Men den som venter på noe godt...

Kommer til å følge ekstra godt med deg og nijni nå. Gleder meg SÅNN til dere popper ut Den Store Gledesmeldinga!

*krysser fingre og tær for morgendagen*

Diiiger bamseklæm ifra ho

xkineserinden

Kjære Lilja, Endelig ble det vår tur, og tirsdag 22.10.02 går inn i historien som en lykkens dag. GRATULERER MED DAGEN - DEN ER VÅR ! Tror jeg vil få bruk for alle rådene du sendte meg. Pussig nok var Hunan provinsen den eneste provinsen jeg hadde vært inne på internett og "studert" - fordi du allerede hadde en datter derfra. Gleder meg til å møte deg - tenk så kommer vi i tillegg hjem til jul - med årets vakreste julegaver. Stor gratulasjonsklem fra verdens lykkeligste nybakte mamma.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...