Gå til innhold

Hilsen fra Wuhan, Hubei i Kina!

Anbefalte innlegg

Na er vi endelig blitt foreldre til ei nydelig jente. Ennaa skjoennere enn paa bildet!

Det var utrolig toeft de her to foerste doegnene, men naa begynner hun aa tine opp.

Hun er ser sunn og frisk ut og var ren og i nytt toey da vi fikk henne.

Vi er overlykkelige! Storebror er stolt som en pave og kan ikke faa ha henne nok.

Vi fikk med et fotoalbum. Alle er utrolig proffe og vennlige.

Naa har vi nettopp vaert paa trilletur med rao m/ familie. Hennes datter er ogsaa helt nydelig. Ei jente med tael!

Masser av gratulasjoner til dere som har faatt tildelingen i det siste. Det som venter dere er bare saa stort!

Skal hilse masse fra rao og Jacofon (som ogsaa har faat en helt fortryllende datter)

Klem fra en nyforelsket

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78259-hilsen-fra-wuhan-hubei-i-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Hils til Wuhan fra meg !

Der møtte jeg vår datter for første gang en kald vinterdag for snart tre år siden. Jeg har så mange gode minner fra den turen og må mimre litt når jeg hører at andre er på samme sted. Det er godt å høre at det går så bra med dere.

Hils til de andre og kos dere med de nydelige jentene deres.

Annonse

å høre fra dere.

Vi venter i spenning her hjemme, på at de siste tildelingene i august-gruppa skal komme.........for der er nemlig vi.

Så koselig at dere fikk reise sammen, du og rao. Du får hilse henne så mye fra meg.

Ha et fint opphold videre i Kina, vi kommer snart nedom vi også.......håper vi.

Hilsen ei som ikke har noe tålmodighetsstøv igjen........................................

KLEM

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...