Gå til innhold

Vi har fått bilder! :o))))))

Anbefalte innlegg

Bildene av Verdens Største Gullunge kom i dag. Ho e så fin!!!

Eller som storebror sa det: "Det va ikkje rart det tok sånn tid før vi fikk ho. Ho e så nydelig at barnehjemmet har sekkert prøvd å gjøm ho!"

- Godgutten til mamma, kom og få koooos! :o)))))))))))

Tårevåt og lykkelig hilsen ifra ho

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78272-vi-har-f%C3%A5tt-bilder-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Da sitter jeg med mailpostkassa åpen og bare venter på at skrytebildet skal dette ned her hos oss :-))))

Åh, jeg gleder meg ! Den gutten din er bare så god !!!

Han kan få sagt det !

Jeg får sommerfugler i magen om dagen av alle disse gledelig meldingene. Må innrømme at jeg er ørlite grann misunnelig på dere som har fått tildeling og skal få reise til Kina snart. Sukk!!!! Men, jeg får kose meg med de to jeg har ;o)

Hælledussen !!! Som vi sier der jeg kommer fra....

Men trenger du å få tårene til å renne på oss alle andre også ? Jeg sitter her på jobben, og tårene siiiler - det passer seg rett og slett ikke....:)

Alle disse gladmeldingene tar knekken på meg.....Det kan da ikke være sunt med klump i halsen til stadighet ? :)

Annonse

Hei

Så koselig at dere fikk bildene i dag. For en gangs skyld var posten i rute :))

Fikk du mail fra meg i går med adresse?

Venter i spenning på å få tatt en titt :))))

kos dere med bildene

Det var så deilig sagt av storebror.

klem fra Bart

Ja, mailen er lest og adressen behørig registrert IGJEN. Bilde kommer så snart vi har fått summa oss litt... :o)

Så kjempeflott at posten fungerer da!!!!

Vi fikk også tatt vår skjønne lille prinsesse i øyensyn for første gang idag....... HUN ER BARE SÅÅÅÅÅÅ HEEERLIG!!!!

Det er mammas lillegull det ja!!

Stooor klem fra..

Jeg gleder meg masse til å se den lille gullungen din! :o)

Tenk på det - i dette øyeblikk ligger kanskje våre to på samme rom og sover søtt...

...og hvor lenge skal du holde dem for deg selv da Lilja?

Du vet at selvom jeg har våkenetter og fulle hender så MÅ du sende bilder så skapnorlænningen får se!

(også jeg da!)

klem fra

KANSKJE dere får se dem, skal tenke på det... ;-)

Fra spøk til alvor: Har hatt så mye å stå i med at det har ikke blitt tid. Avslutter et konsertprosjekt nå i kveld, så hvis det er noe igjen av meg når jeg kommer hjem, så skal dere få se noe aldeles nyyyydelig.. :o)))))))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...