Gå til innhold

Flesland i går kveld....

Anbefalte innlegg

Etter en lang jobbreise satt jeg temmelig sur og trøtt og ventet på en forsinket mann som skulle hente meg. Med ett registrerer jeg en flokk barn med flagg og ballonger, samt en gruppe voksne i alle aldre som venter foran ankomsten for utenriksfly. Og for en som har blitt mor i Kina to ganger og og en gang på Flesland, er dette en situasjon som jeg lett kjenner igjen. Sakte flytter jeg meg nærmere og nærmere den lille gruppen av forventningsfulle mennesker. Og så kommer de da, de nybakte foreldrene og ser akkurat så lykkelige og utslitte ut som de fleste gjør etter en så krevende reise. Og med seg har de en nydelig liten kinajente.

Så til dere som kom hjem som foreldre i går. Hvis dere i det hele tatt registrerte omgivelsene der og da, så dere kanskje en dame med tårer i øynene som stirret uhemmet på dere. Det var altså bare meg, som en sen kveldsstund gjennopplevde tre gyldne øyeblikk i livet mitt......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78278-flesland-i-g%C3%A5r-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å høre fra deg igjen, meimei!

Er ikke det minste i tvil om at øyeblikket i går var *MAGISK*, nei! Hadde tårer i øynene selv da jeg leste det. (Men DET er vel lov, nybakt firebarnsmamma som jeg er? :-)

Har tenkt mye på deg og dine tre prinsesser. Jeg husker godt tiden da du var "fast inventar" her, og jeg håper alt går bra med dere.

Så koselig å høre fra deg igjen, meimei!

Er ikke det minste i tvil om at øyeblikket i går var *MAGISK*, nei! Hadde tårer i øynene selv da jeg leste det. (Men DET er vel lov, nybakt firebarnsmamma som jeg er? :-)

Har tenkt mye på deg og dine tre prinsesser. Jeg husker godt tiden da du var "fast inventar" her, og jeg håper alt går bra med dere.

Så hyggelig at noen husker meg ennå! Og gratulerer så mye til deg, lilja, jeg har fått med meg både ventetiden og tildelingen din!

Ellers er det heller sjelden at jeg tar turen innom DOL nå for tiden. Livet som fulltidsarbeidende 3 barnsmor er er flott og overkommelig, men det krever hard prioritering. Og å sitte foran datamaskinen er en av de tingene jeg har valgt bort.

Men jeg har ikke glemt at dette stedet var et "must" for meg da jeg ventet barn nummer tre, og ser ikke bort fra at jeg med tid og stunderkommer sterkere tilbake.

Men du Lilja har en spennende tid foran deg, og lykke til både med Kinatur og veslejenta!

hilsen Meimei (har problemer med å logge meg på med det navnet)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...