Gjest noen som kan hjelpe Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Hei Har ei venninne som akkurat har mistet broren sin i 20 årene i en bilulykke. Det hun lurer på er om det finnes noen steder på nettet hun kan prate med mennesker i samme situasjon . Ett såkalt småprat sted Her på dette forum er det veldig mange som har mistet i svangerskap/fødsel og rett etter og der vil hun ikke føle seg vel,ettersom det viktigste for henne er å prate med likestilte (bilulykke etc likt) Det blir ikke det samme for henne og prate med mennesker som har mistet noen som de visste kom til å dø og fikk tatt farvel med ( som i kreft etc) og siden dette ikke er ett barn føler hun at det blir en veldig forskjellig måte å miste på Noen som vet om sorggrupper i Buskerud / Østlandet som hun kan ringe til også ? Håper noen skjønte hva jeg mente,jeg vil så gjerne hjelpe henne Og på forhånd takk 0 Siter
Lillemamma Skrevet 24. oktober 2002 Skrevet 24. oktober 2002 Ta kontakt med det lokale sykehuset - der har de sannsynligvis en prest som har en oversikt over hva som er av sorggrupper i området. I Narvik kommune har vi en egen gruppe for de som har mistet nære slektninger i voksen livet, som vi kaller det. 0 Siter
faga Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Hei. Jeg er en dame på 39 år og har mistet en bror på 22 år i bilulykke og vet hva din venninne går gjennom akkurat nå. Hun kan godt skrive til meg dersom hun ønsker det. Bor i Sandefjord. [email protected] 0 Siter
ragnhildanita1365380344 Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Hei ! Huff så forferdelig da...Jeg har også mistet min bror i ulykke men ikke bilulykke..men vet hvordan sorgen er å bærre.Er jente på 22 år.som også mistet tvillinger 4 mnd før jeg mistet min bro. Kan kontakte meg også [email protected] 0 Siter
Gjest noen som kan hjelpe Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Hei. Jeg er en dame på 39 år og har mistet en bror på 22 år i bilulykke og vet hva din venninne går gjennom akkurat nå. Hun kan godt skrive til meg dersom hun ønsker det. Bor i Sandefjord. [email protected] Hei på dere Jeg skal gi henne adressene deres og håpe at dette kan passe for henne Takk for god hjelp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.