Gå til innhold

hjelp !!!!!!

Gjest noen som kan hjelpe

Anbefalte innlegg

Hei

Har ei venninne som akkurat har mistet broren sin i 20 årene i en bilulykke.

Det hun lurer på er om det finnes noen steder på nettet hun kan prate med mennesker i samme situasjon .

Ett såkalt småprat sted

Her på dette forum er det veldig mange som har mistet i svangerskap/fødsel og rett etter og der vil hun ikke føle seg vel,ettersom det viktigste for henne er å prate med likestilte (bilulykke etc likt)

Det blir ikke det samme for henne og prate med mennesker som har mistet noen som de visste kom til å dø og fikk tatt farvel med ( som i kreft etc) og siden dette ikke er ett barn føler hun at det blir en veldig forskjellig måte å miste på

Noen som vet om sorggrupper i Buskerud / Østlandet som hun kan ringe til også ?

Håper noen skjønte hva jeg mente,jeg vil så gjerne hjelpe henne

Og på forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78385-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er en dame på 39 år og har mistet en bror på 22 år i bilulykke og vet hva din venninne går gjennom akkurat nå. Hun kan godt skrive til meg dersom hun ønsker det. Bor i Sandefjord.

[email protected]

Hei på dere

Jeg skal gi henne adressene deres og håpe at dette kan passe for henne

Takk for god hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78385-hjelp/#findComment-409696
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...