Gå til innhold

Venter på godkjenning ICBF

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg blir så skuffet hver dag jeg kommer hjem fra jobb. Ingen godkjenning i posten i dag heller! Har ventet over 2 og en halv måned. Blir litt bekymret også...

Kommer godkjenningene etter hvilken dato man sendte dem, eller fungerer det på samme måte som det gjør i Bufa (der er det jo litt avhengig av om hvor langt den enkelte saksbehandler har kommet).

Har så lyst å ringe AF, men er litt redd for å mase.

Er det flere her inne som har ventet så lenge som oss?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78493-venter-p%C3%A5-godkjenning-icbf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden vi adopterer fra Kina, har jeg egentlig ikke peiling på akkurat dette. Vil bare si hva jeg ville ha gjort - ringt AF!

Jeg var innom VB med alt som skal sendes Kina i går, og hun sa det var bare å ringe dersom vi lurte på noe, men oppfordret oss til å bruke mail. Det har jeg gjort flere ganger med godt resultat - et relativt raskt svar. Prøv det!

Ellers så skjønner jeg godt at du ikke vil mase. Man vil jo ikke forstyrre de som gjør en så viktig jobb - nemlig å hjelpe oss med å oppfylle drømmene våre om å få barn. Tenkte på det mens jeg ventet på BUFA-godkjenningen vår, men holdt ikke ut til slutt, og ringte. Traff på en hyggelig saksbehandler som helt tydelig forsto at vi holdt på å bli sprø. Dette skjønner de helt sikkert hos VB og AF, også, så ring eller send mail.

Vennlig hilsen

Hei

Jeg tror ikke det er grunn til bekymring. De sier 1 - 4 måneder og så lenge det holder seg innenfor det, så er det nok helt normalt. Vi ventet nøyaktig 3 mnd og det gjorde vi forrige gang også.

Men, jeg skjønner at du venter:-)

Vi har ventet i 2,5 mnd på distrikt og må nok vente enda lenger ser det ut som:-(

Ikke vær engstelig, godkjennelsen kommer. Vi ventet i 3 mnd. og 14 dager før godkjennelsen kom. Sammen med godkjennelsesbrevet lå brev om tildeling av distrikt .... så vi var kjempeheldige, på tross av vår frutrasjon over å måtte vente så lenge!

Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...