Gå til innhold

Papirer til Kina rundt årsskiftet 2002/03, flere?

Anbefalte innlegg

Så det var en annen som etterlyste "flere i samme båt". Jeg ser jo hvordan mange her er blitt godt kjent etter hvert, og jeg synes det hadde vært fint å komme i kontakt med andre som er kommet omtrent så langt som oss.

Våre papirer er levert VB, og sendes til Kina i desember i år. Det skulle bety tildeling i løpet av de første par månedene i 2004.

Det blir et laaangt svangerskap, og det kunne vært deilig å ha noen å dele forventninger, planer og ikke minst tålmodighetsstøv med under veis.

Vennlig hilsen

Fortsetter under...

Hei fodi!

Jeg ligger litt etter dere, men jeg kommer forhåpentligvis til å følge dere i ventetiden! Jeg sier forhåpentligvis fordi jeg ennå ikke er godkjent av BUFA. Venter på svar nå i begynnelsen av november, og håper i så fall å få sendt papirene mine til Kina i januar. Dermed blir jeg sikkert en av de som sitter med bredt smil og tåredryppende øyne når gladmeldingen fra dere kommer om et drøyt år, ....og tenker at snaaaaart er det min tur!

Lykke til med ventingen!

Hei fodi!

Jeg ligger litt etter dere, men jeg kommer forhåpentligvis til å følge dere i ventetiden! Jeg sier forhåpentligvis fordi jeg ennå ikke er godkjent av BUFA. Venter på svar nå i begynnelsen av november, og håper i så fall å få sendt papirene mine til Kina i januar. Dermed blir jeg sikkert en av de som sitter med bredt smil og tåredryppende øyne når gladmeldingen fra dere kommer om et drøyt år, ....og tenker at snaaaaart er det min tur!

Lykke til med ventingen!

Fint å vite at det er flere som er omtrent likt i løypa.

Det er ulidelig spennende å vente på BUFA-godkjenningen. Håper den kommer snart.

Ellers kan du godt begynne å forberede deg på den papirinsamlingen og dokumentutfyllingen som du snart skal i gang med. Jeg anbefaler deg å ta en titt i albumene dine. I brevet fra VB står det at du skal sende med "6 bilder som reflekterer forskjellige familisituasjoner". Det var vanskelig! Selv om vi har 100-vis av bilder, så var de fleste upassende. Bilder med alkohol er f.eks. uaktuelle, og det ekskluderte de fleste våre. Ikke det at vi drikker så mye, men det er jo ved såkalte festlige anledninger som jul og bursdag at kameraet tas fram, ikke til en vanlig middag hos svigermor eller en søndagstur i Marka. Så ta fram kameraet ditt. Hvis ikke dere har vært flinkere til å ta bilder enn oss, da.........

Kanskje vi etter hvert kan utveksle mail-adresser. Jeg har ingen anonym adresse. Har du? Hvis ikke kan vi jo møtes på chatten.

Lykke til videre!

Vennlig hilsen

Fint å vite at det er flere som er omtrent likt i løypa.

Det er ulidelig spennende å vente på BUFA-godkjenningen. Håper den kommer snart.

Ellers kan du godt begynne å forberede deg på den papirinsamlingen og dokumentutfyllingen som du snart skal i gang med. Jeg anbefaler deg å ta en titt i albumene dine. I brevet fra VB står det at du skal sende med "6 bilder som reflekterer forskjellige familisituasjoner". Det var vanskelig! Selv om vi har 100-vis av bilder, så var de fleste upassende. Bilder med alkohol er f.eks. uaktuelle, og det ekskluderte de fleste våre. Ikke det at vi drikker så mye, men det er jo ved såkalte festlige anledninger som jul og bursdag at kameraet tas fram, ikke til en vanlig middag hos svigermor eller en søndagstur i Marka. Så ta fram kameraet ditt. Hvis ikke dere har vært flinkere til å ta bilder enn oss, da.........

Kanskje vi etter hvert kan utveksle mail-adresser. Jeg har ingen anonym adresse. Har du? Hvis ikke kan vi jo møtes på chatten.

Lykke til videre!

Vennlig hilsen

Takk for tips om bilder! Faktisk har jeg begynt å tenke på det alt, - har samme problem som dere med at få av de bildene jeg har passer. Dessuten er det stort sett jeg som har tatt alle de bildene jeg har, og dermed er det få av dem jeg er med på. Tror jeg må ta en titt i album til venner og familie for å se om de har noe som passer.

I motsetning til dere søker jeg som enslig, men vi kan jo gjerne ha kontakt for det! Spørsmål, forventninger og lengsel er nok like mange og store uansett om man er et par eller ikke!

Hvis du har lyst til å ta kontakt kan du jo bruke nick adressen min ([email protected]). Hvis du sender en mail kan vi utveksle privat adresser etterpå.

Hei:-))

Vi er ikke formelt godkjent fra BUFA enda, fordi vi har byttet land, men regner med at det kommer snart... Fikk oppskrift fra AF i dag, så da regner jeg med at det er bare å begynne med bildepresentasjon mm. Ergo blir vi vel litt bak dere i køen, men ikke så mye!

Klem fra

Hei fodi!

... Då er nok vi i same gruppe! Våre papir blir også sende i desember. Ja, det blir ei laaang ventetid, men heldigvis er det nr. 2 for oss, så her er det nok å ta seg til i ventetida. Synst likevel at svangerskapet blir i lengste laget!

Ha ei fin helg!

Mvh

Annonse

Hei fodi!

... Då er nok vi i same gruppe! Våre papir blir også sende i desember. Ja, det blir ei laaang ventetid, men heldigvis er det nr. 2 for oss, så her er det nok å ta seg til i ventetida. Synst likevel at svangerskapet blir i lengste laget!

Ha ei fin helg!

Mvh

Hei på dere !!!

Her er en som så gjerne vil slå følge.

Godkjent i BUFA 15 aug,....i allefall er jeg like bak i løypa.

Sist gang var jeg den ENESTE her på DOL i vår gruppe,...men jeg hadde jo flere å dele "fustrasjonen" med :-))

VIL være i samme gruppe som dere !!!!!!

Masse hilsener fra

Vi havner vel omkring der vi også. Holder på med papirinnsamling etter å ha fått godkjenning fra BUFA i uka som gikk. Er innom her avogtil, men siden det er langt fram, er jeg ikke så veldig aktiv ennå. Dette er barn nr 2 fra Kina og vi bruker AF. Koser meg med nr 1 og regner med at graviditeten begynner for alvor sånn et halvt år før tildeling. Synes det er så veldig langt fram, lengre enn jeg kan se,,,, Ettersom ventetida bare har økt,blir det vel ikke før utpå sommeren 04. Selv om jeg optimistisk har valgt Xue, som kan ha betydningen snø, som nick. Ha det godt vordende mødre/fedre! er gjerne med å mailer når det nærmer seg og vi ser hvem som er i samme båt, evt reisegruppe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...