sandnes Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei sandnes! Gratulerer med godkjenningen! Er det ikke deilig å være "statsautorisert"? Nå skal ikke jeg skremme deg, men du har en stor jobb med papirinnsamling og dokumentutfylling foran deg. Vi leverte vårt denne uka, og det var så utrolig deilig å få det ferdig. Det er vanskelig å ikke få prestasjonsangst når du føler at så mye står på spill. Jeg la nok kanskje litt for mye vekt på akkurat det. Litt typisk meg, egentlig. Vi er jo kommet ganske likt. Våre papirer sendes til Kina nå i desember, og med godkjenning nå er vel dere rett bak. Jeg har akkurat etterlyst andre som er omtrent likt i løypa som oss. Jeg ser jo at flere her på dol er blitt ganske godt kjent etter hvert, og jeg synes det hadde vært koselig å kunne dele forventninger, erfaringer, planer og ikke minst tålmodighetsstøv- og klemmer med andre underveis. Kanskje vi kumme mailes? Jeg har ikke en anonym mailadrese. Har du det? Hvis ikke kunne vi jo møtes på chatten og utveksle mailadresser der. Der forsvinner den jo med en gang. Må også nevne at vi nokså like i alder, både vi og mennene våre. Jeg er 44, mannen min 39. Lykke til med papirinsamlingen! Vennlig hilsen Hei Fobi. Beklager at jeg ikke har kunnet svart deg før, men vi har fått ny PC og da vet du hvem som tar styringen. Tusen takk for gratulasjonen. Det er helt utrolig at så mange hilser og føler med deg. Du sier at papirene skal sendes nå i Desember. Vi har forstått fra Verdens Barn at de kan bli liggende en stund hos de før de sendes til Kina. Vi snakker om å bytte forening, men har ikke helt bestemt oss. Venter på papirer fra VB for å se hvor lang tid de mener det går før papirene sendes til Kina. Vi kan godt maile, men jeg vet ikke hvordan vi bruker chatten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78627-godkjent-i-bufa/page/2/#findComment-410203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.