Gå til innhold

Yabbadabbadoooo....

Anbefalte innlegg

tes1365380393
Skrevet

....endelig kom brevet fra BUFA!!!!! Etter 4 1/2 mnd. venting er en ny milepæl nådd.....kunne ikke fått en bedre start på helgen:-)

Gjest vordende mamma
Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til videre!

Yabbadabbadooohilsen fra en også:

Skrevet

Gratulerer!!!!

Håper det snart blir min tur til å komme med en slik melding.....

Skrevet

Så deilig! Gratulerer med godkjennelsen og lykke til med resten av prosessen! :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenninga, og lykke til videre :o)

Gjest Tobarnmamsen
Skrevet

Gratulerer så mye! Herlig at den endelig kom.

Lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenning!!!

Lykke til videre!!!

Hilsen fra meg.

Skrevet

Gratulerer med godkjennelsen! Det er bare drøye to måneder siden vi fikk vår, og jeg husker godt hvor deilig det var. Lykke til videre i prosessen!

Vennlig hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen. Nå vet du at det er helt sikkert det blir et barn til slutt.

Lykke til videre

Hilsner fra

Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye! Skal ikke dere adoptere fra Thailand, eller husker jeg helt feil..?

Vi er nok ganske likt i løypa, vi har også nettopp fått godkjenningen.

Skrevet

Vi fikk samme glade melding som dere, Godkjenningen var datert 22. okt. !!! Men vi leste ikke brevet før nå sent i kveld da vi har vært borte en langweekend... Deilig ikke sant!! :-)

valmue1365380326
Skrevet

GRATULERER som med godkjenningen & lykke til videre!!!

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...