Gå til innhold

Uder over alle undre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mens den nydelige melodien til Bjørn Eidsvåg strømmet ut av radioen,- kom TELEFONEN!!!

Vårt lille under er ei jente på 9 mnd. fra Jangxi...

En halv time senere var jeg på kontoret til VB og hentet bildene.

Hun er simpelthen nydelig!

Med en ekstra hilsen til Nijni, som garantert sender sin gla´melding i neste uke...

Skrevet

Gratulerer så UTROLIG mye med gullungen!!!!!!!

Når fikk dere telefonen, i går eller?? - Jeg venter sånn på nijnis vegne at jeg er (nesten) like sprø som for en uke siden....

Ja, da er det vel tid for å gå bananas i butikkene? ;-)

Gjest Nanfeng
Skrevet

.

Endelig var det deres tur. Gratulerer sååå veldig mye med den lille jenta. Så får vi håpe at tiden frem til den store reisen går veldig fort.

Hvor i Jangxi er hun fra??

Skrevet

Endelig kom den store glameldingen!!!

Jeg er så utrolig glad på dine vegne, har holdt pusten de siste dagene.

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R*

Stor klem fra

Skrevet

.

Hurra, endelig kom den gode nyheten!! Ha en strålende helg!!!

Skrevet

Herlig! Jeg fikk helt gåsehud her nå. Så flott at telefonen endelig kom, og så før helgen, da! Nå kan dere begynne svevingen. Gratulerer!!!

Gjest BlirMammaSnart!
Skrevet

Der kom jenta du ventet på.

Lykke til videre.

Vennlig hilsen

fei1365380229
Skrevet

Endelig! Gratulerer masse med den lille jenta.

Skrevet

Kjæreste kina-nina!

Gratulere med jenta, dette var fantastisk!!!!!!!!!!

Varme hilsner fra

Skrevet

Ååååå, nå ble jeg glad! Kom telefonen i går da? For de ringer vel ikke rundt på lørdager eller....?

GRATULERER!

Klem fra

Skrevet

Ååååå, nå ble jeg glad! Kom telefonen i går da? For de ringer vel ikke rundt på lørdager eller....?

GRATULERER!

Klem fra

Forresten... Noe jeg har lurt på å spørre deg om... Når ble papirene deres sendt til Kina?

Skrevet

Kjære kina-nina - gratulerer med ditt lille under. Det var jammen på tide. Som vi har ventet med deg alle sammen. Dette var jammen en fin overaskelse nå på lørdagen som ellers pleier å være rolig her inne på DOL.

Vet dere noe om når dere får reise eller når får dere vite tidspunkt for reisen?

Det må være stort å få tildeling - bilde, navn, alder ....¨åååååååååååååå som jeg gleder meg.

Kos deg med bildet og så håper jeg tiden går fort til reisen.

Lykke til!!!!!!!!

Hilsen en som fortsetter å vente.....

xkineserinden
Skrevet

Endelig var ventetiden over også for dere. Gleder meg med dere, og har bare ett inderlig ønske igjen - at også Nijni har fått tildeling nå. Stor GRATULASJONSKLEM fra

Skrevet

Må bare får GRATULERE deg en gang til.

Vi kjæm snart etter..................

KLEM fra din tvillingsjel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...