scooby_doo Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg er 19 år gammel og har ikke hatt noen dame enda. Jeg føler det er på tide å få en snart,frustrerende mange filmer og sånt som handler om hvor fantastisk kjærligheten og sex er. Hvor skal jeg gå?, hva skal jeg gjøre? Må jeg begynne i en hekleklubb eller noe sånt for å finne en dame.Jeg ser jo rimelig bra ut.Men jeg har ingen venner (dvs. noen dårlige venner) så hvordan komme meg ut. Jeg har ikke dristet meg til å gå på utesteder og slikt alene, jeg vet ikke om det funker. Er grunnleggende sjenert. Dæven det er 1 måned til jeg fyller 20,alt jeg ønsker er en vanlig grei dame,faen heller halve befolkningen er jo damer,hvorfor er det så fucking vanskelig (ikke det at jeg noensinne har prøvd,men damene kan jo ta kontakt!) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78882-hvordan-f%C3%A5-dame/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest k33 Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei du. Det er mange steder å finne damer, problemet er vel heller å finne et stødig, godt forhold i disse tider, men det går. Du kan gå ut en tur alene, det er det flere som gjør. Kontaktannonser kan slå ann. Chattekanaler på Internett. Meld deg på noe kurs e.l. Så mulighetene er mange. Du må bare smøre deg med litt tålmodighet, ta på deg et smil og prøve. Det er klart det er noen for deg der ute! Håper du lykkes. Tvi, tvi! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78882-hvordan-f%C3%A5-dame/#findComment-409607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
justagirl Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei du. Det er mange steder å finne damer, problemet er vel heller å finne et stødig, godt forhold i disse tider, men det går. Du kan gå ut en tur alene, det er det flere som gjør. Kontaktannonser kan slå ann. Chattekanaler på Internett. Meld deg på noe kurs e.l. Så mulighetene er mange. Du må bare smøre deg med litt tålmodighet, ta på deg et smil og prøve. Det er klart det er noen for deg der ute! Håper du lykkes. Tvi, tvi! heija! =) har noen tips til deg.. d første du burde gjøre er å få deg en omgangskrets, med GODE venner..! du virker som en ok gutt, så jeg tror ikke det skal bli et problem.. en ypperlig plass og bli kjent med folk er idrettslag eller andre organisasjoner.. viss du f.eks. engasjerer deg for politikk, meld deg inn i et politisk parti.. viss du interesserer deg for miljø, meld deg inn i natur og undom osv. osv.. her vil du møte mange andre mennesker med samme interesser som deg! Når du har fått en omgangskrets vil du bli kjent med venners venner, dra ut på utesteder o.l. Jeg er sikker på at det er jenter som synes du virker ok, men husk; jenter kan også være sjenerte! hvis du våger deg å dra på et utested alene, så finner du sikkert noen du kjenner litt, som du kan prate med..viss ikke, drar du bare, om du ikke føler deg komfortabel! uansett hva du gjør; lykke til!! =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78882-hvordan-f%C3%A5-dame/#findComment-409742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 heija! =) har noen tips til deg.. d første du burde gjøre er å få deg en omgangskrets, med GODE venner..! du virker som en ok gutt, så jeg tror ikke det skal bli et problem.. en ypperlig plass og bli kjent med folk er idrettslag eller andre organisasjoner.. viss du f.eks. engasjerer deg for politikk, meld deg inn i et politisk parti.. viss du interesserer deg for miljø, meld deg inn i natur og undom osv. osv.. her vil du møte mange andre mennesker med samme interesser som deg! Når du har fått en omgangskrets vil du bli kjent med venners venner, dra ut på utesteder o.l. Jeg er sikker på at det er jenter som synes du virker ok, men husk; jenter kan også være sjenerte! hvis du våger deg å dra på et utested alene, så finner du sikkert noen du kjenner litt, som du kan prate med..viss ikke, drar du bare, om du ikke føler deg komfortabel! uansett hva du gjør; lykke til!! =) Hei! Dra på byen og bli kjent med flere. Få deg en stabil omgangskrets med venner som er virkelig venner!Virker jo ikke som at det skal bli noe problem for deg, du virker jo veldig grei!=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78882-hvordan-f%C3%A5-dame/#findComment-410352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 De fleste forhold starter gjennom skole/jobb eller venners venner. Ikke på byen. Dessuten vet jeg at de fleste jenter jeg kjenner synes det er litt patetisk for menn å gå alene på byen for å sjekke... Følg tipsene under her, prøv å danne en omgangskrets med vennskap som mål - i første omgang. Deretter treffer du sikkert andre gjennom dem. Ikke vurder alle jenter du treffer som potensielle kjærester, det kan også være lurt å ha noen gode venninner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78882-hvordan-f%C3%A5-dame/#findComment-411550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.