Gå til innhold

Til eikebladet, fugl, zhou og joyful

Anbefalte innlegg

Takk for svarene!

Etter å ha sett litt på tidligere innlegg og svar til meg, så vet jeg at det er ganske mange flere som venter familieforøkelse fra Kina på slutten av 2003/begynnelsen av 2004. Jeg gleder meg til våre gladmeldinger etter hvert tikker inn, både BUFA-godkjenninger og ikke minst tildelinger.

Når papirene våre etter hvert sendes til Kina, skjer det jo ingen ting på en lang stund. Da blir det ekstra godt å kunne følge med her og være med på å dele gleden med alle de som når nye milepæler i forskjellige deler av prosessen.

Jeg vil også svært gjerne bruke denne tiden til å bli bedre kjent med alle dere som har samme "mål" som oss, nemlig å bli foreldre til et lite Kinabarn på slutten av 2003/begynnelsen av 2004. Kanskje kan vi etter hvert utveksle mailadresser, og bli kjent også utenom dette forumet.

Jeg er sikker på at vi vil få stor nytte og glede av hverandre, ikke minst når lengslen og utålmodigheten virkelig når de store høyder om ett års tid.

Vi snakkes.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78885-til-eikebladet-fugl-zhou-og-joyful/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som sagt blir jeg gjerne med på litt mail-veksling selv om jeg nok havner litt bak deg i ventekøen fodi!

Jeg har en nick-adresse hvis noen vil ta kontakt (...for øyeblikket kommer jeg ikke inn på nick-mailen, men det retter seg nok igjen). Vi "snakkes"!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...