Gå til innhold

til Kinabarn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kinabarn

Hei,

Jeg har utrolig nok funnet igjen passordet mitt. Så nå kan jeg endelig svare uten å skifte Nick.

Vi har registreringsdato i CCAA 15.juli 2002. I følge APC-listen og de superoptimistiske amerikanerene kan vi forvente tildeling i mai neste år - men jeg er da normann jeg, så jeg tar det litt mer med ro før jeg hopper i taket over slike rykter.

Bruker du AF?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78902-til-kinabarn/#findComment-411002
Del på andre sider

brilleslangen

Hei,

Jeg har utrolig nok funnet igjen passordet mitt. Så nå kan jeg endelig svare uten å skifte Nick.

Vi har registreringsdato i CCAA 15.juli 2002. I følge APC-listen og de superoptimistiske amerikanerene kan vi forvente tildeling i mai neste år - men jeg er da normann jeg, så jeg tar det litt mer med ro før jeg hopper i taket over slike rykter.

Bruker du AF?

Hei

Jeg var spent på om jeg fikk svar fra deg, for jeg så det var ei stund siden du hadde skrevet noe på forumet.

Jeg bruker VB. Bruker du AF?. Jeg har ikke fått beskjed om noen registreringsdato. Fikk du brev om dette???

Jeg fikk bare brev om at søknadsdokumentene gikk med EMS(postens kurer forsendelse) den 17 sept. i samme brev sto det at bortsett fra kvartalsbrev og medlemsblad, ville jeg ikke få høre noe mer fra VB i venteperioden med mindre uforutsette forhold skulle inntreffe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78902-til-kinabarn/#findComment-411125
Del på andre sider

Gjest Kinabarn

Hei

Jeg var spent på om jeg fikk svar fra deg, for jeg så det var ei stund siden du hadde skrevet noe på forumet.

Jeg bruker VB. Bruker du AF?. Jeg har ikke fått beskjed om noen registreringsdato. Fikk du brev om dette???

Jeg fikk bare brev om at søknadsdokumentene gikk med EMS(postens kurer forsendelse) den 17 sept. i samme brev sto det at bortsett fra kvartalsbrev og medlemsblad, ville jeg ikke få høre noe mer fra VB i venteperioden med mindre uforutsette forhold skulle inntreffe.

Jeg fikk brev fra AF for ca en uke siden om nøyaktig innloggingsdato. Der sto det også at det var noe nytt CCAA var begynnt med(å oppgi innloggingsdato)

Syns det var litt rart fordi jeg sendte AF en mail etter ca en måned(august) og fikk da oppplyst den samme datoen. Det er mulig at de har hatt det så travelt at de ikke har fått ut brevene før nå.

Dersom det er CCAA som har begynnt med denne prosedyren må vel VB ha fått de samme opplysningene? Kanskje du kan ringe/maile dem?

Håper det snart dukker opp noen andre på dette forumet som også har innloggingsdato noenlunde likt med oss. Syns det har vært så mange i hver gruppe til nå og jeg vet jo at det er andre som har dokumentene i Kina. Har bedt om at AF videreformidler kontakt med eventuelle interesserte, men foreløbig er det stille fra den kanten.

Det er godt vi har DOL å støtte oss til. Jeg er ellers med i Yahoo gruppa for DTC July 2002. Det er en gruppe for hver måned som du sikkert vet og det er en god støtte det også, selv om diskusjonene kan innimellom bli for amerikanske.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78902-til-kinabarn/#findComment-411480
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...