leenie Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Det var fint at du svarte deg selv med at du var usaklig, for jeg syns faktisk ikke de andre i denne debatten har vært det. Eller .. kan du si NØYAKTIG hva som er usaklig i de andres innlegg? Kan ikke se at jeg har brukt ordet usaklig i noen av mine innlegg. Hvem er det du sikter til, egentlig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78975-adopsjon-alder/page/2/#findComment-413600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balooba Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg mener at noe kan vær usakelig, men ikke alt. Jeg har en følelse av at adopterte har sitt syn, mens "ventende mammaer" osv har sitt syn.. Det er bare sånn det er, men da må ALLE respektere hva alle skriver, og ikke komme med en "fasit"! Skjønner du hvor jeg vil henn?? Hilsen Jeg er enig i det med fasiten, men beklager så mye, jeg ser ikke at NOEN har hevdet at deres svar er almenngyldige. Utenom dere to som har sagt at vi ikke vet hva vi snakker om fordi vi ikke er adopterte. Adoptivforeldre vet etter hva jeg kan se her MYE om adopsjon, men så hører jeg ikke til her egentlig selv om jeg tyvtitter innimellom. Jeg er lærer, jeg har to elever i ungdomsskolen som er adopterte fra Colombia (gutt) og Korea (jente). Dette er trygge, veltilpasse og harmoniske ungdommer på 14 og 15 år. Jeg tror ikke de ville kjenne seg mye igjen i det du skriver om å være adoptert. Det du gjør er jo å antyde at du har fasiten, eller? Enkelte i denne debatten har faktisk hevdet at de vet hva de snakker om ut fra samtaler de har hatt med adopterte, men heller ikke det har du akseptert uten å sutre over at man ikke kan si hva man vil på dette forumet. Det er faktisk av uenighet man lærer mest - for den som er villig til å lytte. Å jatte med tjener ingen, selv ikke en jente på 15 år. Det er synd at det blir slik, for du kunne nok bidratt med mye her. Men å overbesvise alle om at adopsjon er feil, det tror jeg ikke du greier. Jeg syns du skal slutte å ta ting personlig, og du bør slutte å hevde at folk som sender saklige innlegg er usaklige. Men nei, det var jo ditt eget innlegg du svarte på da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78975-adopsjon-alder/page/2/#findComment-413616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
leenie Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg er enig i det med fasiten, men beklager så mye, jeg ser ikke at NOEN har hevdet at deres svar er almenngyldige. Utenom dere to som har sagt at vi ikke vet hva vi snakker om fordi vi ikke er adopterte. Adoptivforeldre vet etter hva jeg kan se her MYE om adopsjon, men så hører jeg ikke til her egentlig selv om jeg tyvtitter innimellom. Jeg er lærer, jeg har to elever i ungdomsskolen som er adopterte fra Colombia (gutt) og Korea (jente). Dette er trygge, veltilpasse og harmoniske ungdommer på 14 og 15 år. Jeg tror ikke de ville kjenne seg mye igjen i det du skriver om å være adoptert. Det du gjør er jo å antyde at du har fasiten, eller? Enkelte i denne debatten har faktisk hevdet at de vet hva de snakker om ut fra samtaler de har hatt med adopterte, men heller ikke det har du akseptert uten å sutre over at man ikke kan si hva man vil på dette forumet. Det er faktisk av uenighet man lærer mest - for den som er villig til å lytte. Å jatte med tjener ingen, selv ikke en jente på 15 år. Det er synd at det blir slik, for du kunne nok bidratt med mye her. Men å overbesvise alle om at adopsjon er feil, det tror jeg ikke du greier. Jeg syns du skal slutte å ta ting personlig, og du bør slutte å hevde at folk som sender saklige innlegg er usaklige. Men nei, det var jo ditt eget innlegg du svarte på da. Unnskyld at jeg spør igjen: er dette innlegget til meg? Er ikke helt sikker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78975-adopsjon-alder/page/2/#findComment-413625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balooba Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Unnskyld at jeg spør igjen: er dette innlegget til meg? Er ikke helt sikker jeg. Innlegget er vel til den som får svaret, sånn i utgangspunktet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78975-adopsjon-alder/page/2/#findComment-413730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.