Gå til innhold

nå har jeg plutselig....

Anbefalte innlegg

jeg har begynt og tisse meg ut uten at eg egentlig vil det

det uten at jeg kjenner at det renner.jeg har fått bestilt meg noen prøver fra attends men de kan jo alle se at jeg har på meg.for jeg tisser jo helt til jeg er ferdig vanligvis før jeg klarer og slutte, så da må jeg jo bruke noen som holder på litt mye.men burde jeg bare prøve og bruke disse bleiene.eller er det noen som vet av andre plasser jeg kan få tak i litt store med tape på(på internett gratis).for jeg har prøvd uten tape og di tisser jeg jo bare utenfor hele tiden.jeg tør ikke gå til lege her for de er så rare og bare menn.jeg er en 16 års gammel jente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79006-n%C3%A5-har-jeg-plutselig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leger er vant til det meste og du kan be om en henvisning til en kvinnelig gynekolog.

Det kan være snakk om et fysisk problem, eller et psykisk. Jeg tror du burde utelukke noe fysisk først.

Har du sjekket om du kan ha en urinveisinfeksjon?

Du behøver ikke være flau for å gå til legen med det, for det er derfor vi har dem.

Hei...

Jeg er en voksen mann som har hatt incontinens i 20 år ,og mener at jeg har opparbeidet meg noen kunskaper om dette problemet, for åvære helt sikker på ikke å lekke slik at du bløter ut bukser møbler og ikke minst senga di bruker du Ten Flex og plastikkbukser , noen tror at platikkbukser er varme og klamme , det er ikke tilfelle ,.sammen med bleier er dette meget bra alterativ .rart at flere ikke bruker dette .Gå til legen og få blåresept .Lykke til.

hilsen anonym som bruker dette hele døgnet .

Hei

Eg er en 19år gammel gutt som sliter med nattveting, hvis du vil ha noen prøver kan du stikke innom til www.promex24.no der kan du få gratis prøver, eg kviet meg også for å gå til lege med mitt problem, men ikke vær redd, legen har taushetsplikt og sånt og dei kan hjelpe deg

• 2 måneder senere...

Hei...

Jeg er en voksen mann som har hatt incontinens i 20 år ,og mener at jeg har opparbeidet meg noen kunskaper om dette problemet, for åvære helt sikker på ikke å lekke slik at du bløter ut bukser møbler og ikke minst senga di bruker du Ten Flex og plastikkbukser , noen tror at platikkbukser er varme og klamme , det er ikke tilfelle ,.sammen med bleier er dette meget bra alterativ .rart at flere ikke bruker dette .Gå til legen og få blåresept .Lykke til.

hilsen anonym som bruker dette hele døgnet .

jeg lurte på hvor dere får tak i plastikbukser.jeg har det samme problemet og liker ikke gå med bleie.

jeg lurte på hvor dere får tak i plastikbukser.jeg har det samme problemet og liker ikke gå med bleie.

Hei.Hvisnoen lurer på hvor man får tak i plastbukser så er det hos bandagister ellers finnes det et rikt utvalg på internett ,søk bare under plastbukser .Hvis du ikke har tenkt å bruke bleier under plastbuksa blir det fort klamt , men med bleier under merker man ingenting til dette .Bruker dette selv 24 timer i døgnet.Dette er det eneste som er lekkasjesikkert .

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...