Gå til innhold

Det flottetste vesen i to sko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lov å titte er det, men personlig skjønner jeg ikke hva som er så spes' med han! Han er en helt allright, vanlig mann! Men heldigvis er smaken som den berømte baken.... Kos deg med Jon, du!! :o)

Jon Almås er ingen 'helt vanlig' mann utseendemessig ihvertfall! Mener du det må du være svaksynt!

At han er en helt vanlig mann innvendig regner jeg nok med - for 'inni er vi alle like'! Men på utsiden er den gode Almås vesentlig kjekkere enn de fleste jeg ser på gata iallefall.

Gjest ganske så flott han

Lov å titte er det, men personlig skjønner jeg ikke hva som er så spes' med han! Han er en helt allright, vanlig mann! Men heldigvis er smaken som den berømte baken.... Kos deg med Jon, du!! :o)

mmmmmm, ja, er det ikke snart fredag!!! OG jeg må bare si at har er det absolutt flotteste jeg har sett. Mer mandige trekk skal man lete lenge etter.Jo, forretsten Sam Elliot var også en mann med fantastisk maskulin utstråling.

Annonse

Gjest Balooba

Phø, alminnelig, Jon Almaas? Han er rålekker, er han, et skikkelig FLOTT mannfolk!

Og vaske kan han jammen meg og! Men... han er familiefar - da er han sikkert gift også da?

Jeg som tenkte jeg skulle invitere ham til å komme og vaske hjemme hos meg, med påfølgende middag med levende lys og greier... hehe...

;o)

Ja, han er gift. Og han har ett eget barn og to stebarn.

Annonse

Gjest Kåre Kverrulant

Jon Almås er ingen 'helt vanlig' mann utseendemessig ihvertfall! Mener du det må du være svaksynt!

At han er en helt vanlig mann innvendig regner jeg nok med - for 'inni er vi alle like'! Men på utsiden er den gode Almås vesentlig kjekkere enn de fleste jeg ser på gata iallefall.

Som jeg sa: Smaken er som baken.......... Han er helt ordinær!!! På grensen til å være kjedelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...