Gå til innhold

Det flottetste vesen i to sko

Anbefalte innlegg

Gjest ganske så flott han
Skrevet

Jon Almaas. Ingen av min venninner syntes noe om han, men etter å ha lest VG og Dagbladet på lørdag skjønte jeg at det var de om var "rare".

Måtte bare få sagt det. Jo, jeg er godt gift og har 2 barn, men det er vel lov å titte litt..

Fortsetter under...

Skrevet

Helt enig med deg! Flott utseende og virker også som en sympatisk fyr.

Skrevet

Helt enig med deg! Flott utseende og virker også som en sympatisk fyr.

Jepp, tror faktisk han har alt. Kjekk, morsom og ikke minst virker han både intelligent og sympatisk.

Gjest Kåre Kverrulant
Skrevet

Lov å titte er det, men personlig skjønner jeg ikke hva som er så spes' med han! Han er en helt allright, vanlig mann! Men heldigvis er smaken som den berømte baken.... Kos deg med Jon, du!! :o)

Skrevet

Lov å titte er det, men personlig skjønner jeg ikke hva som er så spes' med han! Han er en helt allright, vanlig mann! Men heldigvis er smaken som den berømte baken.... Kos deg med Jon, du!! :o)

Jon Almås er ingen 'helt vanlig' mann utseendemessig ihvertfall! Mener du det må du være svaksynt!

At han er en helt vanlig mann innvendig regner jeg nok med - for 'inni er vi alle like'! Men på utsiden er den gode Almås vesentlig kjekkere enn de fleste jeg ser på gata iallefall.

Skrevet

mmmmmm, ja, er det ikke snart fredag!!! OG jeg må bare si at har er det absolutt flotteste jeg har sett. Mer mandige trekk skal man lete lenge etter.Jo, forretsten Sam Elliot var også en mann med fantastisk maskulin utstråling.

Annonse

Skrevet

Bare så synd at han ikke smiler så mye.

Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg har sett han smile skikkelig.

Skrevet

Jepp jepp -han er den kjekkeste å se på på skjermen for tiden. Han og Truls i 71 grader nord. Men Almaas er hakket mindre arrogant da, selv om begge to briljerer i den absolutt øvre delen av den kategorien! :)

Gjest Balooba
Skrevet

Phø, alminnelig, Jon Almaas? Han er rålekker, er han, et skikkelig FLOTT mannfolk!

Skrevet

Og vaske kan han jammen meg og! Men... han er familiefar - da er han sikkert gift også da?

Jeg som tenkte jeg skulle invitere ham til å komme og vaske hjemme hos meg, med påfølgende middag med levende lys og greier... hehe...

;o)

Skrevet

Og vaske kan han jammen meg og! Men... han er familiefar - da er han sikkert gift også da?

Jeg som tenkte jeg skulle invitere ham til å komme og vaske hjemme hos meg, med påfølgende middag med levende lys og greier... hehe...

;o)

Ja, han er gift. Og han har ett eget barn og to stebarn.

Annonse

Skrevet

Ja, han er gift. Og han har ett eget barn og to stebarn.

Heldig dama hans da, som har en vaskeglad mann!

Det hadde vært no', det!

:oD

Gjest skralle
Skrevet

Enig med deg. men en annen liten godbit er han derre Kåre Konradi....mmmmm, han er lekker!

Gjest Kåre Kverrulant
Skrevet

Jon Almås er ingen 'helt vanlig' mann utseendemessig ihvertfall! Mener du det må du være svaksynt!

At han er en helt vanlig mann innvendig regner jeg nok med - for 'inni er vi alle like'! Men på utsiden er den gode Almås vesentlig kjekkere enn de fleste jeg ser på gata iallefall.

Som jeg sa: Smaken er som baken.......... Han er helt ordinær!!! På grensen til å være kjedelig.

Gjest Kåre Kverrulant
Skrevet

Phø, alminnelig, Jon Almaas? Han er rålekker, er han, et skikkelig FLOTT mannfolk!

Han kan være så flott i dine øyne som du bare vil - for meg er han en helt vanlig, allright fyr! Blæh! ;o)

Gjest Kåre Kverrulant
Skrevet

Enig med deg. men en annen liten godbit er han derre Kåre Konradi....mmmmm, han er lekker!

Kåre er myyye bedre!!! Enig med du!!!!

Gjest Kåre Kverrulant
Skrevet

Synes han ligner på Kjersti (eller er det Kirsti?) Grini...

Ha,ha - ja det gjør han jammen!!!!!!! *LOL*

Gjest Kåre Kverrulant
Skrevet

Jepp, tror faktisk han har alt. Kjekk, morsom og ikke minst virker han både intelligent og sympatisk.

Skinnet kan bedra............. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...