Gå til innhold

Det flottetste vesen i to sko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ganske så flott han

Skinnet kan bedra............. ;)

Da vil jeg gjerne at du presenterer meg for dine venner. For hvis han er kjedelig (både uteseende og humor) kunne jeg godt tenke meg å " å komme inn i din gjeng" PS: Jeg bruker Sterilan, og da er det jo alltid plass ikke sant????

Gjest Kåre Kverrulant

Da vil jeg gjerne at du presenterer meg for dine venner. For hvis han er kjedelig (både uteseende og humor) kunne jeg godt tenke meg å " å komme inn i din gjeng" PS: Jeg bruker Sterilan, og da er det jo alltid plass ikke sant????

Plass er det vel alltids! Skal si ifra neste gang de vellykkede skal ha treff! ;O)

Du vil _ikke_ bli skuffet, assa!!! :)

Gjest ganske så flott han

Plass er det vel alltids! Skal si ifra neste gang de vellykkede skal ha treff! ;O)

Du vil _ikke_ bli skuffet, assa!!! :)

Gleder meg allerede. Tenk så masse mennesker som går Jon Almaas en høy gang...Det ER for godt til å være sant!!!

Som jeg sa: Smaken er som baken.......... Han er helt ordinær!!! På grensen til å være kjedelig.

Du har ikke uttalelsesrett vedr dette. Du er jo mann for svarte! (Eller er du ikke?)

Jeg har gang på gang forundret meg over hvilke kvinner min mann og hans kamerater synes er tiltrekkende. Helt andre enn jeg som kvinne ville tro. Og det er på samme måten motsatt. Tiltrekkes du av kvinner kan du altså ikke greie å se (helt sikkert) hva som er tiltrekkende ved en mann. Det er noe udefinerbart som en ikke alltid skjønner selv heller.

Annonse

Gjest Kåre Kverrulant

Du har ikke uttalelsesrett vedr dette. Du er jo mann for svarte! (Eller er du ikke?)

Jeg har gang på gang forundret meg over hvilke kvinner min mann og hans kamerater synes er tiltrekkende. Helt andre enn jeg som kvinne ville tro. Og det er på samme måten motsatt. Tiltrekkes du av kvinner kan du altså ikke greie å se (helt sikkert) hva som er tiltrekkende ved en mann. Det er noe udefinerbart som en ikke alltid skjønner selv heller.

Sist jeg sjekket hadde jeg ikke utovertiss.... ;o) Gjelder stemmen min da, eller??? :)

• 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...