Gå til innhold

Hvem er i septembergruppen? Kina

Anbefalte innlegg

fei1365380229

Nå når adopsjonsforeningene har fått tildeling til Kina for de som sendte papirene i august er det vel på tide å forberede seg på neste runde?

Hvem her inne sendte papirene i september? Vi sendte i oktober. Jeg har ingen tro på at gruppene er slått sammen (evig pessimist?!).

Gikk noen rykter om at tildelingene ville komme i to omganger på de amerikanske listene (da hjelper det jo ikke noe om begge gruppene er i matching room nå?).

Altså gi lyd hvis du er i septembergruppen da - og oktober.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79387-hvem-er-i-septembergruppen-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i septembergruppen og skal adoptere gjennom Adopsjonsforum. Våre papirer ble sendt til Kina 17.09.2001. Nå håper jeg at iallefall septembergruppen snart er ute av matching room. Men jeg føler meg ikke sikker på at de er ferdig med augustgruppen ennå. For meg ser det ut som det er mange i USA som ennå ikke har fått tildeling, men som tilhører augustgruppen.

Vi får holde hverandre orientert dersom det skjer endringer.

Det hadde jo vært kjekt om oktobergruppen fikk samtidig med septembergruppen.

Vi får bare vente å se....

Hilsen

Heisann! Vi er i oktobergruppa og følger spent med på ALT som skjer vedr. Kina. Papirene våre ble registrert i Kina 29 oktober 2001 og vi bruker Adopsjonsforum. Hvilken dato sendte dere papirene avgårde til Kina? Det virker for godt til å kunne være sant at september og oktobergruppen er slått sammen, det er lov til å håpe - men tror nok at vi må vente ei stund til. Håper inderlig på å få Den store telefonen før nyttår. Vi som venter spent nå får prøve å holde kontakten via DOL, tror at vi får noen ulidelig spennende uker i tiden framover. Forresten kjekt å se at det er flere som er så nær som en selv i prosessen her inne på forumet!

fei1365380229

Jeg er i septembergruppen og skal adoptere gjennom Adopsjonsforum. Våre papirer ble sendt til Kina 17.09.2001. Nå håper jeg at iallefall septembergruppen snart er ute av matching room. Men jeg føler meg ikke sikker på at de er ferdig med augustgruppen ennå. For meg ser det ut som det er mange i USA som ennå ikke har fått tildeling, men som tilhører augustgruppen.

Vi får holde hverandre orientert dersom det skjer endringer.

Det hadde jo vært kjekt om oktobergruppen fikk samtidig med septembergruppen.

Vi får bare vente å se....

Hilsen

Det var det jeg trodde at du var i septembergruppen. Vet ikke om noen andre i denne gruppen som frekventerer DOL jeg?

Er jo litt artig for oss som kommer etter å kunne få vite når vi rykker nærmere målet. Les: når gladmeldingene kommer på DOL.

Jeg tror nok de fleste fra augustgruppene i amerika har fått tildeling, de er nok bare litt trege med å oppdatere sidene (DTC)??!!

Jeg har meldt meg inn i den lukkede oktobergruppen i USA og der går det rykter om at tildelingene til sept. kan begynne å komme allerede om 1 - 2 uker, det er jo ganske realistisk siden det allerede er 1 mnd. siden de første augusttildelingene kom ditt.

Håper bare ikke at Norge er ca. 3 uker etter USA, slik de var denne gangen.

Krysser fingrene for deg - (og meg). Håper de er raske, siden du sendte 17/9 burde jo tildelingen komme ca. i midten/slutten av november? Det har jo tatt ca. + - 14 mnd. fra sendt til Kina til tildeling til nå. Håpe - håpe!!!!!!!!

fei1365380229

Heisann! Vi er i oktobergruppa og følger spent med på ALT som skjer vedr. Kina. Papirene våre ble registrert i Kina 29 oktober 2001 og vi bruker Adopsjonsforum. Hvilken dato sendte dere papirene avgårde til Kina? Det virker for godt til å kunne være sant at september og oktobergruppen er slått sammen, det er lov til å håpe - men tror nok at vi må vente ei stund til. Håper inderlig på å få Den store telefonen før nyttår. Vi som venter spent nå får prøve å holde kontakten via DOL, tror at vi får noen ulidelig spennende uker i tiden framover. Forresten kjekt å se at det er flere som er så nær som en selv i prosessen her inne på forumet!

Vi sendte papirene til Kina 18/10. Noen innloggingsdag har vi ikke, men jeg regner jo med at det ikke tar 13 dager å bli innlogget?

Vi skal adoptere gjennom VB. Det er klart at vi må oppmuntre og støtte hverandre nå i denne siste fasen. Den er definitivt den verste å takle. Telefonregningen har blitt kjempe laaaaaang - jeg er inne 15 - 20 ganger om dagen for å se om det har skjedd noe nytt. Rykter lever jeg på (selvom de sjelden stemmer da).

Vi får krysse fingrene for at ryktet om at sept. og okt. er slått sammen stemmer?!

Annonse

Vi sendte papirene til Kina 18/10. Noen innloggingsdag har vi ikke, men jeg regner jo med at det ikke tar 13 dager å bli innlogget?

Vi skal adoptere gjennom VB. Det er klart at vi må oppmuntre og støtte hverandre nå i denne siste fasen. Den er definitivt den verste å takle. Telefonregningen har blitt kjempe laaaaaang - jeg er inne 15 - 20 ganger om dagen for å se om det har skjedd noe nytt. Rykter lever jeg på (selvom de sjelden stemmer da).

Vi får krysse fingrene for at ryktet om at sept. og okt. er slått sammen stemmer?!

Det tar nok ikke 13 dager fra papirene er sendt til de er registrert. Papriene våre ble sendt 25 oktober fra Norge og registrert i Kina 29 oktober. I likehet med deg så håper jeg veeeeldig på at september og oktobergruppa er slått sammen. Det er jo merkelig at begge gruppene er i matchingroom samtidig, ikke sant? Så er vi heldige nå er det snakk om uker før vi kan slippe jublen løs. Tar gjerne både jule- og nyttårsfeiring i Kina, jeg!!!!

fei1365380229

Heisan!

Våre papirer ble sendt til Kina 19.sept, og de er registrert 26.sept. Vi bruker AF. Har mottatt "Reiseinformasjon I - Kina" og håper det betyr at det snart er vår tur...:-))

Enda en i septembergruppen - så flott. Jeg krysser fingrene for deg også.

oktober1365380359

Hei!

Vi er også i septembergruppen. Papirer sendt til Kina 17.09.01 fra AF. Altså i samme konvolutt som Vente-Bente. Jeg har hørt at AF håper på en tildeling i november, men de vet vel ikke så mye mer enn oss. Spennende tider...

Jeg er inne på forumet kanskje hver halvtime og sjekker i løpet av arbeidsdagen for tiden så det er nok mange usynlige her som følger intenst med.

Det var det jeg trodde at du var i septembergruppen. Vet ikke om noen andre i denne gruppen som frekventerer DOL jeg?

Er jo litt artig for oss som kommer etter å kunne få vite når vi rykker nærmere målet. Les: når gladmeldingene kommer på DOL.

Jeg tror nok de fleste fra augustgruppene i amerika har fått tildeling, de er nok bare litt trege med å oppdatere sidene (DTC)??!!

Jeg har meldt meg inn i den lukkede oktobergruppen i USA og der går det rykter om at tildelingene til sept. kan begynne å komme allerede om 1 - 2 uker, det er jo ganske realistisk siden det allerede er 1 mnd. siden de første augusttildelingene kom ditt.

Håper bare ikke at Norge er ca. 3 uker etter USA, slik de var denne gangen.

Krysser fingrene for deg - (og meg). Håper de er raske, siden du sendte 17/9 burde jo tildelingen komme ca. i midten/slutten av november? Det har jo tatt ca. + - 14 mnd. fra sendt til Kina til tildeling til nå. Håpe - håpe!!!!!!!!

Vi er i oktobergruppa og begynner å få litt tendenser til reisefeber....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...