Gå til innhold

Til alle sammen.. (litt langt)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

9

• leenie

7

• Hannepia

6

• yogi

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg slang da ikke dritt. Jeg sa at de adopterte utifra egoistiske synspunkter, noe som selvsagt er sant. Det er også derfor man får barn. Ut av ren og skjær egoisme.

Er det å slenge dritt?

Neida, det er det ikke.

Men når du sier at alle på forum er kritiske til hva bla hannepia sier og at de nekter å åpne øynene for at det er negative sider....husker ikke dønn nøyaktig, altså, men det var vel noe slikt? DA synes jeg du hjelper lite - verken hannepia eller de som vil adoptere.

Og det er faktisk en touchy debatt for mange av de involverte.

Seffern er det de som ikke vil høre på hva hannepia skriver, men langt på vei de fleste tar det til etterretning og prøver å trekke lærdom av forskjelliges erfaringer. Da blir det litt dumt når du skal disse dem som gruppe.

Annonse

Neida, det er det ikke.

Men når du sier at alle på forum er kritiske til hva bla hannepia sier og at de nekter å åpne øynene for at det er negative sider....husker ikke dønn nøyaktig, altså, men det var vel noe slikt? DA synes jeg du hjelper lite - verken hannepia eller de som vil adoptere.

Og det er faktisk en touchy debatt for mange av de involverte.

Seffern er det de som ikke vil høre på hva hannepia skriver, men langt på vei de fleste tar det til etterretning og prøver å trekke lærdom av forskjelliges erfaringer. Da blir det litt dumt når du skal disse dem som gruppe.

Jeg har aldri sagt at ingen på forumet her tar det hun sier til etteretning. Jeg snakket nøyaktig om DE som ikke ville høre på det hun sa.

Ikke dere andre.

Gjest ChiengMai

Jeg har aldri sagt at ingen på forumet her tar det hun sier til etteretning. Jeg snakket nøyaktig om DE som ikke ville høre på det hun sa.

Ikke dere andre.

Nå har jeg fulgt med i denne debatten, og jeg kan ikke erindre at noen har sagt at de ikke _tror_ på hannepia eller vil høre på det hun sier.

Det er da ikke slik i en hvilken som helst debatt at man ikke hører på motpartens meninger eller tenker over dem bare fordi man mener noe annet selv og deler _sine_ erfaringer/kunnskaper..

Ellers er jeg slett ikke sikker på om at dette med negative opplevelser av det å være adoptert tenåring nødvendigvis er et mer touchy tema enn at en del ungdommer desverre havner i kontakt med narkotika. Som foreldre er vel alt dette noe man vil prøve å arbeide _mot_, og mislykkes man får man ta kampen når den dukker opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...