oktober1365380359 Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Er det noen som har den fjerneste anelse om hvor lenge september og oktober blir værende i matching room? Nå har disse (vi) vært der cirka en måned. Er det ikke det det som pleier å være saksbehandlingstiden? Hilsen utålmodig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79462-noen-som-vet-noe-om-matching-room/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hei! Det er riktig at man pleier å være ca 1 måned i "matchingroom" men det har aldri vært 2 måneder der inne på en gang før, så man vet ikke hvordan det vil slå ut. Her er iallefall et par rykter. Ta dem for det de er da, det er ingen som vet helt sikkert før tildelingene faktisk er her! :-) 1. I just spoke with our agency, Brightside. They confirmed that yes our name was on the list as being in the match room and that September and October DTCs were there. They were not able to say when they thought that referrals would come through, but were thinking that it would be a few more weeks. They also think that the group might be split in half, but were not able to say where that split might happen. I'll post more if I hear anything. 2. On our agency's hotline this morning, they said that 3 families received referrals on Friday 10/25. They had all of Sept. and Oct. dossiers in the matching room, but only the three families were matched. I am thinking that this is because they were all from the same province. They are expecting the rest of the referrals in the next few weeks. ... Og så har vi en som tyder på at de har begynt å flytte november inn i "matchingroom", noe som skulle tyde på at sep/okt snart er ute derfra? Sorry to freak anyone out with that header but I just opened my email at the end of a very long day and read a message from my agency informing me that I am in the Matching Room NOW!!!! Referral is expected in mid-Dec. Two other families from my travel group were copied this same message and another received a phone call. This is totally unexpected. I cried for 5 minutes and basically freaked out. My DTC date is 11/26(log-in date) Håper inderlig ikke det drar ut for lenge denne runden! Lykke til med resten av ventingen da. Vi kommer snart etter! MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79462-noen-som-vet-noe-om-matching-room/#findComment-414006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktober1365380359 Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Hei! Det er riktig at man pleier å være ca 1 måned i "matchingroom" men det har aldri vært 2 måneder der inne på en gang før, så man vet ikke hvordan det vil slå ut. Her er iallefall et par rykter. Ta dem for det de er da, det er ingen som vet helt sikkert før tildelingene faktisk er her! :-) 1. I just spoke with our agency, Brightside. They confirmed that yes our name was on the list as being in the match room and that September and October DTCs were there. They were not able to say when they thought that referrals would come through, but were thinking that it would be a few more weeks. They also think that the group might be split in half, but were not able to say where that split might happen. I'll post more if I hear anything. 2. On our agency's hotline this morning, they said that 3 families received referrals on Friday 10/25. They had all of Sept. and Oct. dossiers in the matching room, but only the three families were matched. I am thinking that this is because they were all from the same province. They are expecting the rest of the referrals in the next few weeks. ... Og så har vi en som tyder på at de har begynt å flytte november inn i "matchingroom", noe som skulle tyde på at sep/okt snart er ute derfra? Sorry to freak anyone out with that header but I just opened my email at the end of a very long day and read a message from my agency informing me that I am in the Matching Room NOW!!!! Referral is expected in mid-Dec. Two other families from my travel group were copied this same message and another received a phone call. This is totally unexpected. I cried for 5 minutes and basically freaked out. My DTC date is 11/26(log-in date) Håper inderlig ikke det drar ut for lenge denne runden! Lykke til med resten av ventingen da. Vi kommer snart etter! MVH Ja, dette var interessant. Det høres i alle fall ut som det skjer ting. Merkelig at noen adopsjonsorganisasjoner synes å vite mer enn andre. Her virker det som om adopsj.org. helst vil si så lite som mulig - eller vet lite - det er litt frustrerende. Tusen takk AAA - du gjør virkelig ventetiden mer spennende. Ingenting er verre enn et stort tomrom der det ikke kommer noen info. Krysser fingre for alle - og håper det stemmer at november er på vei inn i matching room (er det ikke i november du er AAA?) Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79462-noen-som-vet-noe-om-matching-room/#findComment-414040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktober1365380359 Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Hei! Det er riktig at man pleier å være ca 1 måned i "matchingroom" men det har aldri vært 2 måneder der inne på en gang før, så man vet ikke hvordan det vil slå ut. Her er iallefall et par rykter. Ta dem for det de er da, det er ingen som vet helt sikkert før tildelingene faktisk er her! :-) 1. I just spoke with our agency, Brightside. They confirmed that yes our name was on the list as being in the match room and that September and October DTCs were there. They were not able to say when they thought that referrals would come through, but were thinking that it would be a few more weeks. They also think that the group might be split in half, but were not able to say where that split might happen. I'll post more if I hear anything. 2. On our agency's hotline this morning, they said that 3 families received referrals on Friday 10/25. They had all of Sept. and Oct. dossiers in the matching room, but only the three families were matched. I am thinking that this is because they were all from the same province. They are expecting the rest of the referrals in the next few weeks. ... Og så har vi en som tyder på at de har begynt å flytte november inn i "matchingroom", noe som skulle tyde på at sep/okt snart er ute derfra? Sorry to freak anyone out with that header but I just opened my email at the end of a very long day and read a message from my agency informing me that I am in the Matching Room NOW!!!! Referral is expected in mid-Dec. Two other families from my travel group were copied this same message and another received a phone call. This is totally unexpected. I cried for 5 minutes and basically freaked out. My DTC date is 11/26(log-in date) Håper inderlig ikke det drar ut for lenge denne runden! Lykke til med resten av ventingen da. Vi kommer snart etter! MVH Ja, dette var interessant. Det høres i alle fall ut som det skjer ting. Merkelig at noen adopsjonsorganisasjoner synes å vite mer enn andre. Her virker det som om adopsj.org. helst vil si så lite som mulig - eller vet lite - det er litt frustrerende. Tusen takk AAA - du gjør virkelig ventetiden mer spennende. Ingenting er verre enn et stort tomrom der det ikke kommer noen info. Krysser fingre for alle - og håper det stemmer at november er på vei inn i matching room (er det ikke i november du er AAA?) Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79462-noen-som-vet-noe-om-matching-room/#findComment-414042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Ja, dette var interessant. Det høres i alle fall ut som det skjer ting. Merkelig at noen adopsjonsorganisasjoner synes å vite mer enn andre. Her virker det som om adopsj.org. helst vil si så lite som mulig - eller vet lite - det er litt frustrerende. Tusen takk AAA - du gjør virkelig ventetiden mer spennende. Ingenting er verre enn et stort tomrom der det ikke kommer noen info. Krysser fingre for alle - og håper det stemmer at november er på vei inn i matching room (er det ikke i november du er AAA?) Vennlig hilsen Heia! Joda, vi er november, midt i måneden ca. Og dette er spennende ja...! Jeg tror faktisk at jeg hadde blitt tullete hvis jeg skulle klart meg med den lille informasjonen som kommer med BV. Syns det er gøy å kunne følge med. :-) MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79462-noen-som-vet-noe-om-matching-room/#findComment-414062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Heia! Joda, vi er november, midt i måneden ca. Og dette er spennende ja...! Jeg tror faktisk at jeg hadde blitt tullete hvis jeg skulle klart meg med den lille informasjonen som kommer med BV. Syns det er gøy å kunne følge med. :-) MVH BV betyr det Barn fra Verden eller? )) Må bare få sei at jo nærmere dokkers tildeling komme, jo merr fylle eg med her inne. Om ikke like spent som deg, jammen meg ikke langt i fra. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79462-noen-som-vet-noe-om-matching-room/#findComment-414945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 BV betyr det Barn fra Verden eller? )) Må bare få sei at jo nærmere dokkers tildeling komme, jo merr fylle eg med her inne. Om ikke like spent som deg, jammen meg ikke langt i fra. Hilsen . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79462-noen-som-vet-noe-om-matching-room/#findComment-414949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiao Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hei! Det er riktig at man pleier å være ca 1 måned i "matchingroom" men det har aldri vært 2 måneder der inne på en gang før, så man vet ikke hvordan det vil slå ut. Her er iallefall et par rykter. Ta dem for det de er da, det er ingen som vet helt sikkert før tildelingene faktisk er her! :-) 1. I just spoke with our agency, Brightside. They confirmed that yes our name was on the list as being in the match room and that September and October DTCs were there. They were not able to say when they thought that referrals would come through, but were thinking that it would be a few more weeks. They also think that the group might be split in half, but were not able to say where that split might happen. I'll post more if I hear anything. 2. On our agency's hotline this morning, they said that 3 families received referrals on Friday 10/25. They had all of Sept. and Oct. dossiers in the matching room, but only the three families were matched. I am thinking that this is because they were all from the same province. They are expecting the rest of the referrals in the next few weeks. ... Og så har vi en som tyder på at de har begynt å flytte november inn i "matchingroom", noe som skulle tyde på at sep/okt snart er ute derfra? Sorry to freak anyone out with that header but I just opened my email at the end of a very long day and read a message from my agency informing me that I am in the Matching Room NOW!!!! Referral is expected in mid-Dec. Two other families from my travel group were copied this same message and another received a phone call. This is totally unexpected. I cried for 5 minutes and basically freaked out. My DTC date is 11/26(log-in date) Håper inderlig ikke det drar ut for lenge denne runden! Lykke til med resten av ventingen da. Vi kommer snart etter! MVH Takk, AAA! Veldig glad og takknemlig for dine "rykter". Fortsett med å dele dem med oss er du snill. Jeg synes at informasjonen fra våre egne adopsjonsorganisasjoner er for dårlig. Hilsen fra en i septembergruppen, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79462-noen-som-vet-noe-om-matching-room/#findComment-416039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 BV betyr det Barn fra Verden eller? )) Må bare få sei at jo nærmere dokkers tildeling komme, jo merr fylle eg med her inne. Om ikke like spent som deg, jammen meg ikke langt i fra. Hilsen Hallais du! Joda, VB er Verdens Barn. Mulig at vi gjør terminologien en smule intern av og til... ) Ja gjett om vi gleder oss til tildeling da! Befinner meg nå i slutten av fjerde trimester og håper ikke jeg må ha så mange flere trimestre... ;-) Lykke te me dokkas prosjekt og...! Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79462-noen-som-vet-noe-om-matching-room/#findComment-416415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.