Gå til innhold

uff, 14år og 19år, går det da?

Anbefalte innlegg

Har møtt ei på 14 år, og jeg er 19år, vi er ikke sammen, å jeg er ikke forelsket, men holder på å bli det, men liker det ikke! hu er jo bare 14 år.. ser ikke sånn ut, trodde ikke på hu når hu sa det! hu ser ut som hu er minst 16, og oppfører seg sånn også! klarer ikke lavære å tenke på hu i det hele tatt:) uff.. hva skal jeg gjøre?

Fortsetter under...

Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~

bli sammen med henne om du liker henne....

om hun ser ut, og oppfører seg som 16, så ser jeg ikke problemet...

selvom folka hennes kan bli passe forbanna og sånn.... dere kan jo ha sex også... så lenge ingen som slader til polisen får vite noe...

Og til vennene kan du jo si at hun er 16... hvordan møttes dere forresten?

selvom folka hennes kan bli passe forbanna og sånn.... dere kan jo ha sex også... så lenge ingen som slader til polisen får vite noe...

Er jo ikke sikkert hun liker meg da! Er ikke lenge siden vi møttes liksom.. Får nok møte henne noen flere ganger først iallefall.. Vi møtes gjenom en bekjent:)

Gjest Dubreuilh

Vi snakker her om en 19-åring. Er det riktig at han skal ljuge til "alle og enhver" om sin kjærestes alder? Og til vennene sine??

Gjest ArabianStar

Jeg mener at du skal følge følelsene dine! Det er bare snakk om fire års aldersforskjell. Problemet her kan jo bli denne seksuelle lavalderen, men hvis dere venter med det, så...

Vet ærlig talt ikke, jeg.. Men hvorfor ikke satse?? Går det ikke, var det ikke meningen..

• 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...