Gå til innhold

Pleier dama/typa di å...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ArabianStar

Har ikke type nå, men hvis jeg hadde...

Joda, jeg hadde nok sluppet dem på kino. For jeg mener at man skal kunne stole såpass på sin kjære at det skal gå greit.

Noen mener naturligvis at kino er en slags romanse-greie, og kanskje det er det... Jeg vet faktisk ikke...

Nei, det pleier han ikke, men jeg hadde ikke sagt noe om han hadde gått på kino med en jentevenn.. Det er da opp til ham skulle jeg tro.

Men det er en liten ting jeg har lagt merke til, og det er at du spør veldig mye om hva andre lar kjærestene sine gjøre osv. Du får samme svar hver gang da. (kjærester gjør stor sett som de vil..) Mulig jeg tar feil, men du virker litt usikker på damen din.. Kanskje det er på tide å stole litt på henne?

Gjest Gymsokk

Nei, det pleier han ikke, men jeg hadde ikke sagt noe om han hadde gått på kino med en jentevenn.. Det er da opp til ham skulle jeg tro.

Men det er en liten ting jeg har lagt merke til, og det er at du spør veldig mye om hva andre lar kjærestene sine gjøre osv. Du får samme svar hver gang da. (kjærester gjør stor sett som de vil..) Mulig jeg tar feil, men du virker litt usikker på damen din.. Kanskje det er på tide å stole litt på henne?

Spør veldig mye?

Det er jo første gang jeg spør...

Men jeg stoler på kjæresten min, men lurer bare hva folket mener.

Spør veldig mye?

Jeg trodde et lite sekund her at det var du som hadde skrevet to innlegg på siden før her.. Et om man lar kjæresten danse med andre på utesteder, og et om man lar kjæresten gå på fest alene. Min feil. Håper du kan tilgi meg :)

Annonse

Angela1365380318

Eg kunne godt ha gått på kino med en kamerat uten at noe romantisk eller seksuelt hadde sjedd, men typen min vil ikke at eg skal, så eg har ikke gjort det enda.

Eg hadde nok kanskje blirr litt sjalu gikk han på kino med en annen jente, men så når eg hadde tenkt meg om hadde en nok komt frem til at hva kan sje på en kino, er det ikke bedre det at de ser filmen der en hjemme der de er alene og det finnes både, sofa, senger, gulv og hva det en måtte være?

Ikke misforstå, eg stoler på han og han på meg, men noen ganger har fantasien en tendens til å løpe løpsk. Hadde han sagt i fra på forhånd, gjerne invitert meg med også, og eg visste hvem hun var så skulle en nok ha bitt det i meg ja;-)

Spør veldig mye?

Du skriver helt likt som BigBoy og Bamsemoms...Dessuten sier du TYPA (helt feil norsk, det er vel unødvendig å si) og det skrev "de to andre" også.

Eg kunne godt ha gått på kino med en kamerat uten at noe romantisk eller seksuelt hadde sjedd, men typen min vil ikke at eg skal, så eg har ikke gjort det enda.

Eg hadde nok kanskje blirr litt sjalu gikk han på kino med en annen jente, men så når eg hadde tenkt meg om hadde en nok komt frem til at hva kan sje på en kino, er det ikke bedre det at de ser filmen der en hjemme der de er alene og det finnes både, sofa, senger, gulv og hva det en måtte være?

Ikke misforstå, eg stoler på han og han på meg, men noen ganger har fantasien en tendens til å løpe løpsk. Hadde han sagt i fra på forhånd, gjerne invitert meg med også, og eg visste hvem hun var så skulle en nok ha bitt det i meg ja;-)

Det hadde jeg ikke likt noe særlig, men jeg vil ikke nekte han det dersom han absolutt vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...