Gå til innhold

Imot adopsjon/Hannepia

Anbefalte innlegg

Gjest Koreamor

Hvis noen av mine små slektninger ble foreldreløse - fordi foreldrene døde - ville du vært imot at jeg adopterte dem da?

Jeg tror ikke det..? Hvis jeg har rett her, så er det kanskje ikke ADOPSJON du er imot? Det kan sikkert tenkes tilfeller der du mener adopsjon ville være riktig?

Du sier du hater dine biologiske foreldre fordi de gav deg bort. Det er bra, det! At du er sint. Jeg tror dine adoptivforeldre tåler å høre at du er sint. Selv om det kanskje vil såre dem litt, så har de sikkert innerst inne vært forberedt på at noe sånt kunne komme. Det tror jeg vi alle (adoptivforeldre) prøver å forberede oss på.

Så jeg tror trygt du kan ta sjansen på å slippe sinnet ditt løs på dem. Fortell dem hvordan du har det.

De skal tåle såpass.

Det er IKKE din oppgave å ta hensyn til dem. Hvis du har det vanskelig, så SKAL de være der for deg og høre på deg. Det er jobben deres. Bare si at jeg har sagt det :)

Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79604-imot-adopsjonhannepia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...