Gå til innhold

Nei, fytti hælvete for noe fristende....

Anbefalte innlegg

Gjest Gymsokk

Nå har jeg nettopp fått vite av en venninne at hun vil gjøre masse "stuff" med meg. (S*ging, ron*ing osv.) og jeg har jo kjæreste... Har i utganspunktet ikke lyst, men fy fader å fristende det er for hun er så inn i graaanskogen sexy og deilig. Det verste er vel at jeg tenner litt på hun....

Burde holde meg unna ikke sant? Eller go for it?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79640-nei-fytti-h%C3%A6lvete-for-noe-fristende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest batteri

Jeg kunne ikke gitt mere faen

uff...enda ett bevis på at (mange) gutter er drittsekker med kun en tanke i hodet. si meg, er du glad i dama di? vær utro du, og fortel henne det slik at hun dumper deg, du fortjener ikke å være sammen med henne likevel.

Annonse

Uheldig1365380405

uff...enda ett bevis på at (mange) gutter er drittsekker med kun en tanke i hodet. si meg, er du glad i dama di? vær utro du, og fortel henne det slik at hun dumper deg, du fortjener ikke å være sammen med henne likevel.

hvis du har lyst til det bare p.g.a at hu er deilig, sier jg bare at du ikke fortjener dama du har nå! som batteri sa...enda et bevis på at mange gutter er drittsekker

Er ikke så ille at man blir fristet syns jeg, men at du føler du trenger å spørre om hva du bør gjøre her på dol, det sier jo noe om at du faktisk vurderer det (seriøst?). Men hvis du ikke har noe imot å være utro og du syns at det er en helt grei ting å gjøre mot damen din, så er vel det ditt problem..

Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~

hva ville du følt om dama di hadde sagt ja til å bli sleika of fingra av den døds deilige kameraten sin, mens dere var sammen?

Ville du bare sagt at det var helt greit?

Du hadde blitt døds såra! skal jeg love deg!

Jeg er ikke kristen... men den gyldne regel er faktisk ganske smart....

"ikke gjør mot andre, det du ikke vil de skal gjøre mot deg"

hah! så det så!

enig med batteri og uheldig... gutter som deg er noen drittsekker.

Og om hun gir den blowjob og runker deg... så vil nok du ta sjansen så snart den byr seg, og det viser seg at hun vil ha sex også.

Jeg synes du burde tenke over om dette virkelig er verdt å ødelegge forholdet til kjæresten din for.

Og om du absolutt må ta dette tilbudet, så slå opp med dama di først.

Gjest Gymsokk

hvis du har lyst til det bare p.g.a at hu er deilig, sier jg bare at du ikke fortjener dama du har nå! som batteri sa...enda et bevis på at mange gutter er drittsekker

Dere trekker litt raske konklusjoner synes jeg. Jeg sa bare at det var fristende, aldri at jeg vurderte å gjøre det. Selvsagt kommer jeg ikke til å gjøre det, nettopp av den enkle grunn at jeg ikke vil gjøre slikt mot jenta mi. Fordi hun er det mest perfekte mennesket som finnes. Både når det gjelder kroppen, utseendet, intellekt, personlighet og væremåte +++. Dessuten så får jeg "stuff" av dama mi. :o)

Gjest batteri

i slutten av innlegget skrev du jo: "jeg burde holde meg unna,ikke sant?eller go for it?" også kommer du her og sier at du aldri har sagt du vurderte det? viss vi som svarte på innlegget hadde sagt GO FOR IT!...hva hadde du da gjort? hadde kjæresten min skrevet noe sånt en plass,særlig det i slutten...da hadde jeg gjort det slutt med han ganske snart ja. det første innlegget ditt gjør deg til en drittsekk allerede,du trenger ikke gjøre noe mer for å bli det.

Gjest Gymsokk

i slutten av innlegget skrev du jo: "jeg burde holde meg unna,ikke sant?eller go for it?" også kommer du her og sier at du aldri har sagt du vurderte det? viss vi som svarte på innlegget hadde sagt GO FOR IT!...hva hadde du da gjort? hadde kjæresten min skrevet noe sånt en plass,særlig det i slutten...da hadde jeg gjort det slutt med han ganske snart ja. det første innlegget ditt gjør deg til en drittsekk allerede,du trenger ikke gjøre noe mer for å bli det.

Nei, jeg hadde ikke gjort det om det var noen som hadde sagt GO FOR IT.

For mitt vedkommende vet jeg godt hva jeg mener om denne saken, det jeg lurte på hva andre mennesker egentlig ville gjort...

Ånei, jeg er nok ingen drittsekk. Men kanskje du er det?

Dere trekker litt raske konklusjoner synes jeg. Jeg sa bare at det var fristende, aldri at jeg vurderte å gjøre det. Selvsagt kommer jeg ikke til å gjøre det, nettopp av den enkle grunn at jeg ikke vil gjøre slikt mot jenta mi. Fordi hun er det mest perfekte mennesket som finnes. Både når det gjelder kroppen, utseendet, intellekt, personlighet og væremåte +++. Dessuten så får jeg "stuff" av dama mi. :o)

Bra at dama di betyr så mye for deg, men det virket ikke helt uaktuelt for deg å gjøre det. Bare med å si "fytti hælvete for noe fristende" synes jeg du er kjip mot dama di. Og spesielt med å si "burde jeg go for it??". Hadde jeg vært dama di og lest innlegget, ville jeg gjort det slutt. Uansett om du innerst inne vet at du ikke ville ha gjort det.

Annonse

Gjest Gymsokk

Bra at dama di betyr så mye for deg, men det virket ikke helt uaktuelt for deg å gjøre det. Bare med å si "fytti hælvete for noe fristende" synes jeg du er kjip mot dama di. Og spesielt med å si "burde jeg go for it??". Hadde jeg vært dama di og lest innlegget, ville jeg gjort det slutt. Uansett om du innerst inne vet at du ikke ville ha gjort det.

Ok. Da skal jeg ta det til etterretning.

Er bare 2. kjæresten min. og hun er den helt nydeligste og beste av alle menneskene i mitt liv!

Er det ikke vel så drittsekkaktig av venninnen at hun kommer med slike forslag? Er hun misunnelig på kjæresten hans, kanskje? Enda et bevis på at (mange) jenter er drittsekker.

Er det ikke vel så drittsekkaktig av venninnen at hun kommer med slike forslag? Er hun misunnelig på kjæresten hans, kanskje? Enda et bevis på at (mange) jenter er drittsekker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...