Gå til innhold

En på si?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Helt uakseptabelt! Om du har lyst å ha en på si er vel det egentlig et tegn på at du ikke er så forelska i typen..? Hadde det vært greit om han hadde gjort det mot deg? Tror nok du vil finne svaret om du svarer på det...

Kommer ann på åssen "kontrakten" mellom dere ser ut, noen har forhold der man er enige om at det er greit.

Poenget er:

A ha en afære trenger ikke å bety noe for en- og det koster skjeldent en kalori for de som gjør det, men for den som blir bedratt er det alt-

man mister alt sin selvfølelse sexuelle selvtilgitt etc. er det så mye værdt? I 99% av tillfellene kommer sannheten for en dag før eller senere.

Er man villig til å såre partneren sin så fundamentalt er det kansje ikke et forhold man egentlig burde være i?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79641-en-p%C3%A5-si/#findComment-419486
Del på andre sider

Helt uakseptabelt! Om du har lyst å ha en på si er vel det egentlig et tegn på at du ikke er så forelska i typen..? Hadde det vært greit om han hadde gjort det mot deg? Tror nok du vil finne svaret om du svarer på det...

Jeg er imot utroskap !

MEN......

Om du lever i et forhold du trives i og ønsker å være i,

men der sexlivet har vært fraværende i årevis , ja da kan man ha en på si...

Det er mange som pga. sykdom ol.hos partneren velger å ha en på si i dag.

Jeg syns det er synd, men jeg kan forstå behovet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79641-en-p%C3%A5-si/#findComment-419487
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...