Gå til innhold

Thaiadoptanter på nett

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai

Jeg har tenkt litt ...

Hadde det vært all right med en egen kontaktside der vi kunne ha e-mailadressene våre (helt frivillig, altså) sånn at andre thaiadoptanter kan få kontakt med oss? Sånn som det er nå kommer jo alle henvendelser til meg, og det er ikke alt jeg kan eller har kapasitet til å svare på.

La oss si at de som ville lagde en bitteliten presentasjon om seg selv (antall barn, når de er adopterte - ikke mer enn det), og så en mailadresse der dere kan kontaktes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79672-thaiadoptanter-p%C3%A5-nett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jo selvfølgelig ikke hvor mange mailer & spørsmål du får - og dersom du får mange henvendelser kan jo dette være lurt - men blir ikke dette som en egen nickliste ? Et annet alternativ kan jo være å henvise til Nicklisten og søk på Thailand.

Gjest ChiengMai

Jeg vet jo selvfølgelig ikke hvor mange mailer & spørsmål du får - og dersom du får mange henvendelser kan jo dette være lurt - men blir ikke dette som en egen nickliste ? Et annet alternativ kan jo være å henvise til Nicklisten og søk på Thailand.

Jeg hadde ikke tenkt det som noe tilsvarende nicklisten, mer som et ekstra tilbud spesielt til thaiadoptanter som ønsker kontakt med andre thaiadoptanter.

Får en del henvendelser, ja .. men jeg velger stort sett å prioritere det som direkte angår sidene. Har ikke kapasitet til noe mer.

Annonse

Jeg foreslår at du sender en mail til alle thailand-adoptanter som har oppgitt privat mailadresse på nicklisten - og spør om du kan bruke denne vedr spørsmål om thailand. Du har herved fått tillatelse til å bruke min.

Jeg mener selvfølgelig min anonyme mailadresse jeg også:

[email protected]

Gjest ChiengMai

Jeg mener selvfølgelig min anonyme mailadresse jeg også:

[email protected]

Ja, jeg syns også det er best å bruke anonyme mailadresser til slikt.

Kan jeg gjøre noe slikt som dette:

Mailadresse: [email protected]

Fylke: ..........

Hvor i prosessen: .......

På siste vil det jo på noen stå at de har x antall barn hentet da og da, på andre at de venter tildeling osv osv.

Ja, jeg syns også det er best å bruke anonyme mailadresser til slikt.

Kan jeg gjøre noe slikt som dette:

Mailadresse: [email protected]

Fylke: ..........

Hvor i prosessen: .......

På siste vil det jo på noen stå at de har x antall barn hentet da og da, på andre at de venter tildeling osv osv.

Ja, det virker greit for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...