Gå til innhold

Endelig ble det vår tur!!!!

Gjest Stooore sommerfugler i magen!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gratulerer så mye! Tenker det blir liv i stua etterhvert :)

Har selv en '95 og en '98 modell. Tenker det er store sommerfugler og stor forventning på andre siden av jordkloden også nå.

Det er hyggelig med alle tildelinger, men det er noe som rører ekstra ved hjertet mitt når "store" barn får komme hjem.

Lykke til nok en gang. Håper dere forteller litt om hvordan det går etterhvert :)

Gjest Stooore sommerfugler i magen!!!

Hei alle sammen, og tuusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger!!! Vi blir helt overvelda!!

Jeg er nå i rute med pakking og "rengjøring" før avreisen om noen timer. Følte jeg kunne ta en velfortjent kaffepause foran pc'en nå.

Barnerommet står klart og Farfar skal sette opp køysenga mens vi er i Brasil.

Et bjerg av bagasje står klart midt på stuegulvet!!

Det var jo kjemperart å plutselig skulle pakke en koffert ekstra - tøy til ungene!

Gleder meg vanvittig - men gruer meg også litt - til å treffe dem i morgen!! (håper det er lov til å grue seg litt også?)

Jeg får vel komme meg videre her, men kommer tilbake med full rapport når vi kommer hjem igjen!

Neste gang jeg skriver her så er jeg mamma til en jente på 7 år og en gutt på 3 år!

Ha det godt alle sammen!

Vi "skrives"....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...