Gå til innhold

Du står fortsatt i kø, vennligst vent på svar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gogo1365380358

Hei hijos!

Ser ut som vi er omentrent likt i løypa, vi får krysse fingrene og støtte hverandre!

Fikk dere foresten vite noe om hvor mye ventetiden hadde økt da dere tok kontakt?

Jeg krysser fingrene for dere og ønsker dere lykke til!

klem

Hei hijos!

Ser ut som vi er omentrent likt i løypa, vi får krysse fingrene og støtte hverandre!

Fikk dere foresten vite noe om hvor mye ventetiden hadde økt da dere tok kontakt?

Jeg krysser fingrene for dere og ønsker dere lykke til!

klem

Tror nok vi må vente til medio november, men det hindrer ikke meg i å springe til postkassen hver dag.

Men, venneattestene er klar, albumet mangler bare tekst,

så når brevet kommer gir jeg full gass.

Hvis du skal til Colombia, må du bare gi beskjed hvis du trenger oppskriften.

God natt!

Annonse

gogo1365380358

Tror nok vi må vente til medio november, men det hindrer ikke meg i å springe til postkassen hver dag.

Men, venneattestene er klar, albumet mangler bare tekst,

så når brevet kommer gir jeg full gass.

Hvis du skal til Colombia, må du bare gi beskjed hvis du trenger oppskriften.

God natt!

Vi skal til Kina, men takk for tanken.

god natt til deg også!

Hvorfor driver dere å ringer? Der forsinker jo bare alt!!!

Største sludder jeg har hørt!

Før den siste godkjenninga vår ringte jeg to eller tre ganger for å sjekke ståa. Sammenlagt samtaletid kom MULIGENS opp på ti minutter, men såpass mye lengre ventetid regnet jeg med å kunne overleve - istedenfor endeløse grublerier om hvor vi befant oss i prosessen.

Hei Hijos!

Vi er også Bufa-ventere!!!

Det er merkelig med desse ventetidene - først var vi

BV-ventere, nå er vi Bufa-ventere, så blir vi papirer-til-Kina-ventere (dere Colombia) til slutt blir vi Kina-ventere!!! Nei forresten det blir jo også hente-reise-ventere.

Man blir gjerne litt sprø av all ventingen, og tror at neste venteperiode blir mye bedre - for da er vi jo i gang...I alle fall har jeg det sånn.

Håper dere får godkjenningen fort-fort!!!

Vennlig hilsen meg.

Gjest kjempeanonym

Største sludder jeg har hørt!

Før den siste godkjenninga vår ringte jeg to eller tre ganger for å sjekke ståa. Sammenlagt samtaletid kom MULIGENS opp på ti minutter, men såpass mye lengre ventetid regnet jeg med å kunne overleve - istedenfor endeløse grublerier om hvor vi befant oss i prosessen.

Du er sikkert ikke alene om å ringe vet du....

Om alle søkere skulle ringe like mye som du, da blir det fort mange minutter. (jeg tror det nemlig er mange som ringer.Mange ringer mye mer en deg også.) Irriterende at ikke alle kan følge oppfordringen (fra BUFA og adopsjonsforeningene)om ikke å ringe.

Ikke bare du som venter, vi er mange i samme bås.

Du er sikkert ikke alene om å ringe vet du....

Om alle søkere skulle ringe like mye som du, da blir det fort mange minutter. (jeg tror det nemlig er mange som ringer.Mange ringer mye mer en deg også.) Irriterende at ikke alle kan følge oppfordringen (fra BUFA og adopsjonsforeningene)om ikke å ringe.

Ikke bare du som venter, vi er mange i samme bås.

Du må gjerne være kjempeanonym selv om du er uenig med meg!

Og...hvis alle skulle "ringe like mye som meg" (som du sier) så blir det fremdeles 10 minutter ekstra ventetid på hver enkelt. ELLER hvis jeg er grei og tenker som så at BUFA trenger en hel dag på å ta seg inn igjen og komme i gang med arbeidet etter å ha snakket ti minutter med meg, så blir det èn dags ekstra ventetid.

Og - som sagt - jeg synes det er verdt det for å slippe endeløse grublerier om hvor man befinner seg i prosessen.

Så det så! ;-)

Du må gjerne være kjempeanonym selv om du er uenig med meg!

Og...hvis alle skulle "ringe like mye som meg" (som du sier) så blir det fremdeles 10 minutter ekstra ventetid på hver enkelt. ELLER hvis jeg er grei og tenker som så at BUFA trenger en hel dag på å ta seg inn igjen og komme i gang med arbeidet etter å ha snakket ti minutter med meg, så blir det èn dags ekstra ventetid.

Og - som sagt - jeg synes det er verdt det for å slippe endeløse grublerier om hvor man befinner seg i prosessen.

Så det så! ;-)

Ja du om det....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...