mathilde - Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Dere venter vel innmari på godkjenning fra ICBF nå!? Håper dere hører noe snart, for da kan vi som ligger like bak i løypa også snart håpe på å høre noe! ) Dere har ikke hørt noe fra AF eller andre som sier noe om når dere kanskje kan forvente noe.... ??? Ha forøvrig en super helg! ) 0 Siter
Gjest Colom Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Venter og venter. Hadde håpet å høre noe innen utgangen av oktober, men... den gang ei. Det kan jo ikke være lenge igjen nå... God helg til deg og. 0 Siter
Betty Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Venter og venter. Hadde håpet å høre noe innen utgangen av oktober, men... den gang ei. Det kan jo ikke være lenge igjen nå... God helg til deg og. Jeg har ikke "ventet" så mye i det siste, dvs at jeg er innstilt på at det sikkert tar noen måneder. Men jeg må innrømme at jeg var rimelig spent da vi fikk post fra AF i dag, så var det "bare" noen lodd Vær trygg på at jubelen kommer her på forumet den dagen gladmeldingen (forhåpentligvis, jeg klarer ikke å la pessimismen ligge helt, hehe) kommer 0 Siter
nitus Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 vi venter vi og. Vi reiser på ferie i morgen og skal være borte en uke, så jeg håper det ligger et brev å venter på oss. krysser fingene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.