Gjest lilja Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Nå begynner frustrasjonen å melde seg her! Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke hører noe som helst fra AF ang. reise... Ser at VB og Inor allerede har fått reisedatoer, og det allerede i november, mens vi altså ikke har hørt et pip. Kanskje det blir julefeiring med splittet familie likevel? 0 Siter
fodi Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Jeg håper da virkelig ikke det, Lilja. Dere må jo få henne hjem til jul. Lykke til!!! Klem fra 0 Siter
kina-nina Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Huff,- har dere ikke fått reisedato ennå? Jeg trodde AF var kjemperaske til å fikse det også. Men dere blir kanskje en stor gruppe slik at det tar litt lenger tid å ordne alt. Hos oss er det bare 6 par som skal reise. Håper dere får reisebeskjed snarest, for det hadde jo vært helt topp å treffe noen andre DOL´ere i Beijing. Nijni reiser jo allerede uken før oss, så henne treffer vi nok ikke, dessverre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.