Gå til innhold

Vi er hjemme igjen

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen.

Gratulerer til alle dere som har fått tildelinger siden sist. Litt rart å tenke på at for en kort mnd. siden var jeg innom her flere ganger daglig....og nå.....er det heller skjelden....men, må jo bare inn her av og til da...

Akkurat nå så sover vår lille skatt...kan ikke beskrive hvor uendelig glad vi er i henne. Hun er det aller største som har hendt oss.....så liten, så sta, så humoristisk og glad, så utrolig vakker og skjønn.....kan ikke se oss mett på henne. Finnes ikke redd for noe eller noen, sjarmerer alle i senk.....og tenk......hun er vår datter....etter 13 år i ekteskap er vi endelig en familie. I tre år venta vi....og tenk nå føler vi det som om vi alltid har vært tre...rart å tenke på.

Vi kom hjem fra Kina for en uke siden. Hadde en fantastisk tur, hærlige mennesker i gruppa, flotte guider, fasinerende land.....ja, jeg vet ikke helt hva jeg skal si....har så mye jeg kunne ha sagt.

Livet er så ufattelig godt å leve....vi er så glad så glad.......

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79913-vi-er-hjemme-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem!

Du beskriver den nye familiesituasjonen så fint at jeg blir at jeg blir fuktig i øyekroken. (Men det skal riktignok ikke så mye til nå om dagen...)

Godt å høre at opplegget til VB fungerer så bra, for

om fire uker i dag er det vi som setter kursen mot Midtens Rike. Det er helt uvirkelig å tenke på at den lange ventetida snart er over...

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79913-vi-er-hjemme-igjen/#findComment-418159
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...