Gå til innhold

Nytt forum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så flott det så ut!!! jeg skal inn og sjekke det litt mere senere,

Skrevet

Så flott det så ut!!! jeg skal inn og sjekke det litt mere senere,

Flott at du likte det! Bare husk at det er helt nytt, og har ikke så mange innlegg ennå.

Håper det kommer med tiden. :-)

thuva1365380402
Skrevet

Flott. Har vært inne å sett på siden

Skrevet

Til lykke med et nytt - og svært flott forum! Syns det er kjempebra at du har laget eget avsnitt for hvert land. Har nå gitt mitt bidrag allerede jeg, da...

:-)

Skrevet

"Forum for alle som har, skal eller lurer på adopsjon" er en dårlig formulert setning. Man kan ikke si "har adopsjon" eller "skal adopsjon"...

Men ellers var det et veldig fint forum! :)

Lykke til!

Skrevet

Det er vel et "adopsjonsforum" dette vel, ikke for oss VB'ere?

Gjest anonym adoptant
Skrevet

Jeg synes ideen er god, men jeg opplever siden som litt uoversiktlig. Det er vanskelig å finne ut hvordan man skal komme seg inn der man kan leser innleggene, det er så mye "annet" som forstyrrer. Med litt forenkling blir den alle tiders! Flott at du har laget siden!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...